کد خبر: 1096885
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۲
حجت‌الاسلام محمدی شاهرودی:
حجت‌الاسلام محمدی شاهرودی گفت: از افتخارات سازمان بسیج این است که سند اعتلای بسیج که به تصویب رهبری رسیده است مبتنی بر قرآن و تعالیم ناب اسلامی است و همه دستگاه‌ها باید به قرآن به عنوان یک اصل اساسی توجه داشته باشند.

سرویس فرهنگی جوان آنلاین: حجت‌الاسلام محمدی شاهرودی جانشین نمایندگی، ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در اختتامیه بیست و هشتمین دوره مسابقات قرآن و عترت بسیج ضمن تبریک ایام دهه امامت و ولایت و عید غدیرخم گفت: حضرت امیرالمومنین علی (ع) نکات مهمی در خصوص قرآن در بیانات خود داشته اند که در ادامه به چند نکته آن می‌پردازم. اولین نکته که مطالبه حضرت علی (ع) از حکومت اسلامی این است که بستر آموزش قرآن را در کشور و سرزمین فراهم کند.

سند اعتلای بسیج مبتنی بر قرآن و تعالیم ناب اسلامی است

حجت‌الاسلام محمدی شاهرودی افزود: دومین نکته مورد تاکید حضرت امیرالمومنین علی (ع) فهم قرآن و سخن خدا و زنده بودن انسان در فهم قرآن است.

وی در ادامه افزود: سومین نکته قرائت با صدای خوش و زیباست و نکته مهم‌تر عمل به آیات قرآن است و ما باید زندگی خود را در سایه قرآن شکل دهیم.

حجت‌الاسلام محمدی شاهرودی با اشاره به اینکه که بعضی‌ها قرآن را باور دارند، اما آن را به عنوان قانون و یک برنامه برای زندگی و اداره کشور قبول ندارند افزود: قرآن همانند خانه‌ای است که هرگز فرو نمی‌ریزد. در جامعه اسلامی مادامی که به قرآن عمل کردیم به موفقیت رسیدیم و عدم موفقیت ما در برخی از امور ناشی ازعمل نکردن به قرآن و اسلام است..

حجت الاسلام محمدی شاهرودی با تاکید بر اینکه دو عامل حیات، قرآن و ولایت است افزود: از افتخارات سازمان بسیج این است که سند اعتلای بسیج که به تصویب رهبری رسیده است مبتنی بر قرآن و تعالیم ناب اسلامی است و همه دستگاه‌ها باید به قرآن به عنوان یک اصل اساسی توجه داشته باشند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار