کد خبر: 1096052
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۲
جلسه در وزارت برای تغییر سرمربی تیم ملی
علی رغم اعلام حمایت فدراسیون فوتبال از دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال اما شنیده ها حاکی از برگزاری جلسات در وزارت ورزش با حضور اعضاء کمیته فنی فدراسیون با محور تغییر روی نیمکت تیم ملی دارد.
فریدون حسن

به گزارش جوان آنلاین، میرشاد ماجدی بعنوان رئیس و کامرانی فر بعنوان نایب رئیس فدراسیون طی روزها و هفته های گذشته بارها اعلام کرده اند اسکوچیچ تا پایان جام جهانی قرار داد دارد اما از سوی دیگر جلساتی را برای تغییر سرمربی تیم ملی برگزار می کنند.

در آخرین جلسه، مجید جلالی، ابراهیم قاسمپور، اصغر مدیر روستا، مرتضی محصص، میرشاد ماجدی، نادر عزت اللهی و پرویز مظلومی با حضور در وزارت ورزش در جلسه ایی با محوریت حمایت از تیم ملی شرکت کردند اما موضوع جلسه به سمت تغییر سرمربی تیم ملی رفت.

ظاهرا وزارت ورزش و برخی نهادهای بالادستی علیرغم وجود نظرات موافق با ادامه حضور اسکوچیچ در این ملی بر این باورند که او برای نشستن روی نیمکت ایران در جام جهانی گزینه مناسبی نیست. به همین خاطر نام کارلوس کی روش سرمربی سابق ایران در دو جام جهانی قبلی برای بدست گرفتن سکان هدایت تیم ملی در قطر مطرح شده است. 

شنیده ها حاکی از آن است که در این جلسه از علی دایی بعنوان گزینه ایرانی سرمربیگری تیم ملی نیز نام برده شده است.

با این حال شانس کی روش با توجه به خبرهای قبلی بیشتر از همه است. حالا باید به انتظار نشست و دید که با توجه به سکوت خبری ایام تعطیل عید قربان فدراسیون چه برنامه ایی را پیاده می کند. آیا باید منتظر کی روش باشیم یا علی دایی، یا اینکه فدراسیون در حمایت از اسکوچیچ روی حرفش باقی می ماند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار