کد خبر: 1094731
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۵
مشاور رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی گفت: آیت‌الله رئیسی پنج‌شنبه و جمعه هفته آینده به کردستان سفر می‌کند.

مشاور رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی گفت: آیت‌الله رئیسی پنج‌شنبه و جمعه هفته آینده به کردستان سفر می‌کند.
به گزارش جوان آنلاین به نقل از تسنیم، عبدالسلام کریمی ظهر امروز در نشست با علمای اهل‌سنت از سفر رئیس‌جمهور به استان کردستان خبر داد و اظهار داشت: این سفر "پنج‌شنبه و جمعه" هفته آینده خواهد بود که قطعاً از لحاظ مادی و معنوی مثرثمر و پر از خیر و برکت خواهد بود.

مشاور رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی با بیان اینکه رئیس‌جمهور در این سفر نظرات و خبر‌های خوبی برای مردم استان کردستان دارند، تصریح کرد: نظر آیت‌الله رئیسی درباره مردم شیعه و سنی کردستان نیز همان نظر رهبری و برابری، برادری و دغدغه بر حل مشکلات است.

خراسان جنوبی به‌زودی میزبان سفر دوم رئیس جمهور است

کریمی با اشاره به جلسات علمای اهل‌سنت کشور با رئیس‌جمهور از تلاش برای فراهم کردن زمینه ملاقات ماموستایان با رهبر معظم انقلاب اسلامی و تداوم این جلسات با آیت‌الله رئیسی و مراجع تقلید قم در مناسبت‌های مختلف خبر داد و گفت: باید این نشست‌ها و ارتباطات تقویت شود

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار