کد خبر: 1094701
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۴
رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج گفت: با دستور قضایی، عملیات تخلیه یک ساختمان هفت طبقه با ۱۴ واحد مسکونی در حال ریزش در حیدرآباد کرج آغاز شد.

محمد جمشیدی  اظهار داشت: در پی گزارش مردمی مبنی بر ترک خوردگی و خم شدن بخش هایی از یک ساختمان هفت طبقه در خیابان عدل منطقه حیدرآباد کرج، بلافاصله تیم های امدادی از آتش نشانی کرج به محل حادثه شتافتند.

وی بیان داشت: با حکم قضایی دستور تخلیه ساکنان ۱۴ واحد مسکونی این ساختمان آغاز شده و تیم های آتش نشانی در حال تخلیه این ساختمان هستند.

جمشیدی گفت: طبق گزارش ها بخش عمده خمیدگی دیوارها و ترک خوردگی این ساختمان مربوط به امروز است و تلاش ها بر این است تا ساکنان آن به مکان های امن انتقال یابند.وی اظهار داشت: اکنون اعضای ستاد مدیریت بحران فرمانداری کرج و سایر دستگاه های متولی در محل این حادثه حضور دارند.

حدود ۲ هفته پیش ساکنان ۴۰ مسکونی در منطقه حسن آباد کرج به دلیل ترک خوردگی چند ساختمان از محل سکونت خود به مکان های امن انتقال داده شدند.مناطق حیدرآباد، حسن آباد، حصارک و بخش دیگری از کلانشهر کرج در دهه ۸۰ آماج ساخت وسازهای غیر مجاز و غیر مقاوم قرار گرفتند که اکنون بخشی از این ساختمان ها نیازمند تخلیه و بازسازی هستند.

کلانشهر کرج بیش از یک هزار هکتار بافت مسکونی فرسوده و غیر مقاوم دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار