کد خبر: 1094699
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۵
مدیر کل مدیریت بحران استانداری البرز گفت: با توجه به استقرار الگوی تابستانه در منطقه البرز مرکزی که به موجب آن آسمانی غبار آلود و افزایش محسوس دما را شاهد هستیم نسبت به خطر گرمازدگی این استان در حالت آماده باش درآمد.

محمد رضا فلاح نژاد اظهار داشت : بر این اساس فرمانداران و روسای ستاد پیشگیری،هماهنگی وفرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان های استان البرز به حالت آماده باش درآمدند.

وی داشت: مدیریت و مصرف بهینه نهاده های انرژی و پرهیز از استفاده وسایل برقی پر مصرف در ساعات اوج مصرف، خودداری از حضور طولانی مدت در فضای باز در طول اوج افزایش دما از جمله توصیه ها در این زمینه به شمار می رود.

فلاح نژاد یادآورشد: همچنین به علت کاهش موقت کیفیت هوا افراد آسیب پذیر شامل کودکان ، سالمندان و بیماران تنفسی حتی الامکان از حضور در فضای باز خودداری کنند.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری البرز تاکید کرد: بنابراین اعضای ستاد پیشگیری ، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان البرز و شهرداران ضمن آگاهی از وضعیت جوی اعلام شده ، اطلاع رسانی و هشدار به موقع از طریق رسانه های محلی، آمادگی لازم را به منظور فراهم کردن تمهیدات مورد نیاز به ویژه در مناطق اثر را داشته باشند .

وی گفت: همچنین همکاری با نیروهای امدادی ، راهداری، امورحمل ونقل جاده ای ، پلیس راه ، راهور و عوامل مردمی استان البرز در این زمینه مورد انتظار و الزام خواهد بود .

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار