کد خبر: 1093670
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۸
افتضاح جدید اپوزیسیون
بعد از مهد کودک من و تو اینبار بچه بازی‌های اپوزیسیون در مهد کودک سعودی اینترنشنال رقم خورد.
سرویس جامعه جوان آنلاین: بعد از مهد کودک من و تو اینبار بچه بازی‌های اپوزیسیون در مهد کودک سعودی اینترنشنال رقم خورد. تا دیروز دعوا بر سر عقاید سیاسی بود، بعد از آن کتک کاری مدعیان اتحاد جالب توجه شد و حالا هم توهین و درگیری اپوزیسیون در برنامه زنده اینترنشنال سعودی با یکدیگر دست به دست می‌چرخد.
 
توهین و درگیری اپوزیسیون در برنامه زنده اینترنشنال سعودی با یکدیگر افتضاح جدیدی رقم زده است. نمایندگان اپوزیسیون در پخش زنده برنامه اعتراف صریحی داشتند مبنی بر اینکه ما امروز اومدیم اینجا تا ایرانی‌های داخل ایران با صحبت‌های ما حس امید بگیرند، اما با این صحبت‌ها کاملا بحث مصادره شد.
 
البته این اولین بار نیست که تلاش اپوزیسیون برای به ظاهر ایجاد همدلی و اتحاد به دعوا کشیده شده است.
 
بار‌ها و بار‌ها این ماجرا تکرار شده است که بارزترین مصادیق آن را در ادامه می‌خوانید:
 
یکی از طنز‌های برجسته اتحاد اپوزیسیون در این سال‌های اخیر بوده است. افرادی که چندین گروه همبستگی و آشتی ملی راه انداخته اند وهیچ یک همدیگر را قبول نداشته و ندارند.
 
"آیا اتحاد گروه‌های اپوزیسیون در خارج از کشور امکانپذری است؟! " این سوالی است که مجری از کارشناسان اپوزیسیون می‌پرسد و در نهایت انتهای بحث کارشناسان دچار اختلاف می‌شوند.
 
جالب است این قشر گروه همبستگی و اتحاد راه اندازی می‌کنند در حالیکه در خود با یکدیگر دعوا داشته و توان تحمل یکدیگر را ندارند، اما سایرین را در ایران به عنوان سیاهی لشکر خود می‌دانند.
 
دعوا و فحشکاری در کنفرانس نیرو‌های اپوزیسیون واشنگتن برگ دیگری از این به ظاهر اتحادسازی‌ها بوده است. کنفرانسی که کریم عبدی خود را نماینده عرب‌های ایران معرفی کرد و خواهان چند زبانه شدن ایران شد، اما اظهارات تجزیه طلبانه وی برای ایران با مخالفت صریح حاضرین روبه رو شد.
 
دعوا بر سر کشته سازی از کرونا در اوج روز‌های کرونایی در ایران موضوع دیگری بود که کاملا هویدا شد. شبکه سعودی ایران اینترنشنال، شبکه سلطنتی B.B.C فارسی و شبکه آمریکایی VOA طی یک پروژه مشترک جنگ روانی علیه جمهوری اسلامی ایران سناریوی دورغ پردازی پیرامون آمار مبتلایان و فوتی‌های اپیدمی کرونا در ایران را کلید زدند.
 
در این میان موضوع جالب توجه، اختلاف نظر شدیدی بود که پیرامون عددسازی برای فوتی‌های کرونا در ایران بین آن‌ها وجود داشت، تا آنجا که یکی از دست اندرکاران شبکه سعودی اینترنشنال با انتقاد شدید از پایین بودن عدد ساختگی B.B.C فارسی، آن شبکه را به تلاش برای اجرای منویات نظام جمهوری اسلامی ایران متهم کرد.
 
یک عنصر وابسته به وهابیون سعودی دراینباره گفته بود: ما تعداد کشته را صدهزار نفر پیشنهاد کردیم و حتی لیستی از اسامی فوتی‌ها هم نوشتیم، اما مدیر B.B.C این عدد را باور ناپذیر اعلام کرد و شبکه VOA نیز موضعی کاملا انفعالی داشت و صرفا به دهان عوامل B.B.C نگاه می‌کرد.
 
یکی دیگر از برگ‌های این اختلافات به جدال "آرش سبحانی” مجری ضدانقلاب شبکه صدای امریکا و از امضاکنندگان نامه ضدایرانی به ترامپ، روی آنتن زنده بی بی سی فارسی با “ابراهیم نبوی” طنزپرداز رسانه‌های اپوزیسیونبود.
 
سال گذشته بود که کارشناس شبکه وهابی به ۴۰ سال شکست اپوزیسیون ضدانقلاب در مقابله با ایران اشاره کرد.
 
غرض از نگارش این چند خط برجسته ساختن بُعد دیگری از اتحاد اپزیسیون است که این قشر خود قادر به داشتن همبستگی نیستند و حتی گهگاه در ظاهر و روی آنتن زنده هم این گاف رسانه‌ای می‌شود. این افراد خود را قیم مردم ایران می‌دانند و در صدد تغییر سرنوشتشان هستند این در حالی است که تاجران سایسی حتی به ظاهر هم قادر به داشتن همبستگی و اتحاد ملی نیستند و حتی توان و تحمل یکدیگر را ندارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار