کد خبر: 1092973
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۸
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز از اعمال پاداش‌ مشترکان صرفه‌جو از اول خردادماه و مکانیزم رایگان شدن قبوض برق این مشترکان خبر داد.

عباس حسامی در جمع خبرنگاران گفت: این پاداش‌ها از اول خردادماه در سیستم خدمات مشترکین اعمال می‌شود و مشترکان می‌توانند به ازای هر کیلووات ساعت کاهش مصرف ۵۰۰ تومان پاداش بگیرند.
وی با اشاره به اینکه پاداش درنظر گرفته شده معادل تأمین هزینه برق است، افزود: وزارت نیرو به جای خرید برق با اعطای پاداش، زمینه‌ی تأمین پایدار را فراهم می‌کند و امیدواریم که کاهش مصرف با وجود این پاداش‌ها بسیار چشمگیر باشد. 
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز ابراز امیدواری کرد با همکاری و همراهی مشترکان در مدیریت مصرف، اوج بار تابستان با موفقیت سپری شود.

مسابقه ملی اینستاگرامی الگوی مدیریت مصرف با عنوان برق زندگی برگزار می شود

بر اساس اعلام روابط عمومی برق تبریز به منظور مشارکت فعال گروه سنی کودک و نوجوان در امر فرهنگ‌سازی مدیریت مصرف با رویکردهای نوین ارتباطی و استفاده از بسترهای تکنیکال ارتباطات و راه‌اندازی پویش‌ها مسابقه‌  اینستاگرامی با موضوع مدیریت در زمان پیک مصرفی در رده سنی ۵ تا ۱۲ سال به صورت هفتگی برگزار می‌شود.

این مسابقه با معرفی ۶ اثر برتر با اهدای جوایز ۵ میلیون ریالی از طریق صفحه اینستاگرامی barghe_zendegi  برگزار می‌شود.

در این اطلاعیه از کودکان و نوجوانان رده‌ سنی ۵ تا ۱۲ سال علاقه‌مند دعوت شده است در این مسابقه شرکت کرده و یکی از برندگان این مسابقه‌ اینستاگرامی باشند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر