کد خبر: 1091123
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۴
فرمانده انتظامی غرب استان تهران از متلاشی شدن ۴ باند توزیع مواد مخدر و دستگیری ۷۴۳ سوداگر مرگ و نیز کشف ۵۷۵ کیلو انواع مواد مخدر در شهرستان‌های غرب استان تهران خبر داد.

سرویس اجتماعی جوان آنلاین: سردار کیوان ظهیری صبح امروز در هفتمین طرح ارتقاء امنیت اجتماعی محله محور با اشاره به دستگیری ۴ باند قاچاقچی مواد مخدر اظهار داشت: ۷۴۳ خرده‌فروش و سوداگر مواد مخدر در شهرستان‌های غرب استان تهران دستگیر و ۵۷۵ کیلو انواع مواد مخدر کشف شده است.

وی با اشاره به دستگیری یک باند خریدوفروش سلاح گرم در غرب استان تهران افزود: در طرح‌های ارتقاء امنیت محله انواع سلاح گرم و سرد از اراذل و اوباش کشف شد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران در ادامه به کشف ۲۶ سلاح گرم اشاره کرد و گفت: پلیس با افرادی که اقدام به خریدوفروش سلاح کند و نظم عمومی جامعه را برهم بزنند قاطعانه برخورد خواهد کرد.

ظهیری با اشاره به دستگیری باند کلاه‌برداری مسکن در غرب استان تهران تصریح کرد: ۱۸۶ حکم قضایی توسط پلیس اجرا و یک هزار و ۲۶۰ نفر دستگیر شدند که ۳۹۴ نفر از دستگیرشدگان مال‌خر و سارق بودند.

وی با بیان اینکه ۶۷۲ قلم انواع کالای سرقتی کشف شده است افزود: در طرح ارتقاء امنیت محله محور ۵۶ دستگاه خودرو و ۱۷ موتورسیکلت از متهمین کشف شده است.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران به دستگیری ۸۸ اراذل و اوباش در طرح امنیت محله محور اشاره و بیان کرد: نیروی انتظامی غرب استان تهران در حوزه کشفیات کالای قاچاق ۱۵۸ هزار قلم انواع کالای قاچاق را به ارزش حدود ۷ میلیارد تومان کشف کرده است.

ظهیری در پایان به کشف ۳۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در غرب استان تهران اشاره و خاطرنشان کرد: مشارکت و همکاری مردم در کشف جرم و اقلام سرقتی و قاچاقچیان منجر به آرامش جامعه می‌شود.

منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
خبرهای مرتبط
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار