کد خبر: 1089809
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۲
دبیر اول شورای اسلامی شهر کرج:
دبیر اول شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به پایان عملیات اجرایی احداث زیرگذر ماهان – آزادی، گفت: افتتاح این پروژه عمرانی – ترافیکی رزمایش و مانور خوبی برای پیگیری و مطالبه گری در راستای تسریع در تکمیل پروژه های نیمه تمام سطح شهر است.

مجتبی حاجی قاسمی با بیان اینکه در بودجه امسال در حدود ۵۰۰ میلیارد تومان جهت تکمیل پروژه های نیمه تمام اعتبار در نظر گرفته شده است، اظهارکرد: شهرداری باید با توجه همزمان به دو مقوله سرعت و کیفیت در تکمیل پروژه ها، مانع از نارضایتیِ شهروندان به دلیل تأخیر زمانی در بهره برداری از آنها شود که انتخاب پیمانکاران توانمند، نظارت جدی در طول انجام کار و پرداخت به موقع مطالبات پیمانکاران می تواند نقش بسزایی در این راستا داشته باشد.

وی با بیان اینکه ترافیک، آلودگی هوا و فقر سرانه ها در محلات کم برخوردار و همین طور فرسودگی ناوگان تاکسیرانی و اتوبوسرانی از معضلات جدی کرج به شمار می روند، افزود: نقشه راه و ریلِ حرکت شهرداری باید به گونه ای باشد که احداث سازه های ترافیکی همچون زیرگذر ماهان – آزادی منجر به تسهیل در ترددها شود و صرفاً گره های ترافیکی را از نقطه ای به نقطه دیگر منتقل ننماید، البته تیترِ اصلی دغدغه ها در این خصوص تسریع در تکمیل بزرگراه شمالی و قطار شهری است.

این مسئول ادامه داد: گرچه معتقدم برخی اقدامات مدیریت شهری می توانست تمرکز کمتری بر بُعد نمایشی داشته باشد و امکان استفاده هرچه بیشتر و بهتر از زمان و انرژی و اعتبارات شهری وجود داشت لکن نمی توان منکر کارهای خوبی که انجام شده نیز گردید، دوره ششم مدیریت شهری کرج در عمر چند ماهه خود خدمات ارزشمندی را ارائه داده که روح عملگرایی، مطالبه گری و پایبندی به وعده ها را به تصویر می کشد.

حاجی قاسمی اظهار کرد: امسال پروژه های خوبی اعم از پارکهای محله ای، تقاطعات غیرهمسطح، سرای محلات و... در بودجه پیش بینی شده، همچنین چند پروژه همچون کنارگذر مهرشهر و چندین پارک در نوبت بهره برداری قرار دارند و همین طور با توجه به جذب اوراق مشارکت، چندین دستگاه اتوبوس وارد چرخه خدمت خواهند شد.

دبیر اول شورای اسلامی شهر کرج در پایان وجود اختلاف سلیقه و تفاوتِ دیدگاه در نظامِ مشورتی پارلمان شهری را امری عادی تلقی کرد و گفت که ترجیح می دهیم به جای سرگرمِ حواشی شدن، در متن خدمت به مردم و عمل به وعده ها تمرکز داشته باشیم و قضاوت را به افکار عمومی واگذار نماییم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار