کد خبر: 1089773
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۷
سرلشکر باقری با صدور پیامی شهادت مظلومانه مدافع حرم سردار رشید اسلام "سرتیپ دوم پاسدار صیاد خدایی" را تبریک و تسلیت گفت و تاکید کرد: ترور شهید پاسدار صیاد خدایی مطمئنا بی پاسخ نخواهد ماند.
سرویس سیاسی جوان آنلاین: سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح در پیامی به مناسبت شهادت سردار رشید اسلام سرتیپ صیاد خدایی گفت: ترور این شهید والامقام نشانه زبونی و خواری مدعیان دروغین حقوق بشر و تلاش مذبوحانه شان در جهت سرپوش گذاشتن به شکست‌های مفتضحانه برابر جبهه مقاومت است و مطمئناً بی پاسخ نخواهد ماند.

متن پیام رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

شهادت مظلومانه و پرافتخار مدافع حرم سردار رشید اسلام "سرتیپ دوم پاسدار صیاد خدایی" را به محضر مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا (مدظله العالی)، پاسداران انقلاب اسلامی و مجاهدان مومن مقاومت اسلامی و خانواده معظم تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

بی شک صیاد عزیز که عمر خود را با مجاهدت در مسیر نورانی ولایت و عشق به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و دفاع از آرمان‌های بلند انقلاب و نظام اسلامی و امنیت، عزت و سربلندی ایران عزیز سپری کرد، برای همیشه الگوی مهاجران الی الله و پاسداران فداکاری و سلحشور است که در اخلاص، گمنامی و ساده زیستی در سپهر شرافت و مردانگی اوج می‌گیرند.

ترور این شهید والامقام نشانه زبونی و خواری مدعیان دروغین حقوق بشر و تلاش مذبوحانه شان در جهت سرپوش گذاشتن به شکست‌های مفتضحانه برابر جبهه مقاومت است و مطمئناً بی پاسخ نخواهد ماند.

از درگاه خداوند منان برای آن سردار عالیقدر و شهید والا مقام رضوان الهی و همنشینی با حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و برای خانواده معظم و بازماندگان و همرزمان مکرم او ثبات قدم در تداوم راه شهیدان طلب می‌کنم.

سرلشکر پاسدار محمد باقری

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار