کد خبر: 1087808
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۰

فردی که نام او با پرونده شهدای هسته‌ای گره خورده، قرار است اواخر این ماه به جرم جاسوسی برای رژیم‌صهیونیستی اعدام شود. احمدرضا جلالی کسی است که اطلاعات کامل (محل کار، تردد و منزل) برخی دانشمندان نخبه کشور، چون شهیدان شهریاری و علی‌محمدی را در اختیار موساد گذاشته و این سازمان منحوس توسط عامل مزدور خود عملیات ترور را اجرا کرده است.
هفته گذشته بود که یک مقام آگاه اعلام کرد حکم اعدام احمدرضا جلالی در دستور اقدام قرار گرفته است و این حکم حداکثر تا آخر اردیبهشت ماه جاری اجرا خواهد شد؛ موضوعی که به تأیید مقامات رسمی قوه قضائیه نیز رسیده است.
جاسوس رژیم‌صهیونیستی
احمدرضا جلالی متولد سال۱۳۵۰ یکی از مهم‌ترین مأموران اطلاعاتی سازمان جاسوسی رژیم‌صهیونیستی است که توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) شناسایی و دستگیر شده است. او پس از پایان تحصیلاتش در رشته پزشکی وارد وزارت بهداشت و در بخش ستاد بحران آن وزارتخانه مشغول کار می‌شود.
جلالی در سال۱۳۸۰ با توجه به وضعیت شغلی وارد یک پروژه مشترک با وزارت دفاع می‌شود. این همکاری تا سال۱۳۸۲ ادامه یافته و پس از آن از آن وزارتخانه منفک می‌شود. این جاسوس موساد پس از پایان پروژه همکاری با وزارت دفاع به یک پژوهشگاه مهم رفته و از طریق آن بار دیگر همکاری‌اش را با وزارت دفاع آغاز می‌کند. وی به موازات همکاری با چند وزارتخانه مهم از کشور خارج می‌شود و سعی می‌کند این بار در یک پوشش جدید با داخل کشور ارتباط بگیرد. جلالی در دوره آموزشی و پژوهشی در یک کشور اروپایی در تور اطلاعاتی سازمان اطلاعاتی رژیم‌صهیونیستی می‌افتد و شروع به همکاری با موساد می‌کند. نکته جالب آنکه او در اعترافات خود مأمور موساد را فردی منظم و مرتب معرفی کرده که در بخش ایمنی و حوادث به او تقاضای همکاری داده است.
مأمور موساد از جلالی می‌خواهد خانواده‌اش را از کشور خارج کند و سوابق خود را در ایران به اطلاع او برساند، در این مرحله او مورد ارزیابی دقیق اطلاعاتی از جانب موساد قرار می‌گیرد. مأموران موساد در دو مرحله با جلالی مصاحبه می‌کنند و او را مورد ارزیابی فنی قرار می‌دهند. جلالی می‌گوید در طول مصاحبه متوجه سؤالات غیرمعمول شده، اما به آن توجه نکرده است! افسران موساد برای جلب اعتماد جلالی به خود ابتدا خود را افسران امنیتی اتحادیه اروپا معرفی کرده‌اند تا بتوانند سوژه را به خود نزدیک کنند.
موساد مرحله به مرحله جلالی را در مسیر اهداف خود هدایت و او را آماده جاسوسی در داخل کشور می‌کند. وی در این باره در اعترافات خود می‌گوید: «عمده دیدار‌ها با افسران موساد در پوشش مصاحبه کاری درباره پروژه‌هایی در بخش دفاعی کشور بود که در آن من در کنار افرادی، چون دکتر (شهید) شهریاری و دکتر (شهید) علی‌محمدی حضور داشتم!» یکی از مهم‌ترین خواسته‌های موساد از جلالی، جمع‌آوری اطلاعات از دانشمندان صنعت هسته‌ای کشور بوده است. مأموران موساد از وی می‌خواهند با نفوذ در داخل کشور اطلاعات و پازل‌های امنیتی را برای آن‌ها پر کند. موساد از او می‌خواهد اطلاعات افراد مختلف در پروژه‌های علمی کشور را جمع‌آوری و برای آن‌ها دسته‌بندی کند. وی از این مرحله به بعد متوجه می‌شود قرار است برای یک سازمان امنیتی نقش جاسوس را بازی کند. جلالی توسط موساد آموزش حفاظتی می‌بیند و برای انجام مأموریت راهی ایران می‌شود.
موساد دو تلفن همراه در اختیار جلالی قرار می‌دهد که یکی برای گذاشتن قرار اطلاعاتی و دیگری برای ارتباطات شخصی بوده است. این مزدور دشمن در بیش از ۵۰ملاقات با مأموران موساد حاضر شده و برای آن‌ها مبالغی را به عنوان حق‌الجلسه دریافت می‌کند. علاوه بر این موساد به جلالی قول تابعیت در یک کشور اروپای غربی را نیز وعده می‌دهد.
جلالی اطلاعات کامل (محل کار، تردد و منزل) برخی دانشمندان نخبه کشور، چون شهیدان شهریاری و علی‌محمدی را در اختیار موساد می‌گذارد و این سازمان منحوس توسط عامل مزدور خود عملیات ترور و شهادت آن‌ها را اجرا می‌کند.
موضوع بسیار قابل تأمل درباره احمدرضا جلالی آن است که به دلیل اقامت موقت این جاسوس در کشور سوئد و جلب همکاری وی به موساد در همان کشور، دولت سوئد بنا به درخواست رژیم‌صهیونیستی، پس از بازداشت وی در ایران به او اقامت دائم و پس از محاکمه و صدور حکم اعدام وی، به او تابعیت سوئدی اعطا کرد تا نظام قضایی ایران را تحت فشار قرار دهد! جلالی به عنوان پزشکی که می‌توانست مرهمی برای مردم محروم کشورمان باشد، به جای استفاده از جایگاه علمی خود کجراهه خیانت به کشور را انتخاب کرده است و به زودی به سزای اعمال خود خواهد رسید.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار