کد خبر: 1087045
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۳
مدیرکل راه و شهرسازی استان خبر داد:
مدیرکل راه و شهرسازی استان خوزستان ضمن اعلام ثبت نام ۲۱۴ هزار و ۸۳۴ نفر در طرح نهضت ملی مسکن گفت: شهراهواز با ۴۸ هزار و ۶۷۸ ثبت نام صدرنشین متقاضی مسکن است و پس از آن شهر دزفول با ۲۹ هزار و ۷۶۸ نفر ثبت نام دومین شهر پر متقاضی در استان است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خوزستان)، رضا رضایی، ضمن اعلام ثبت نام ۲۱۴ هزار و ۸۳۴ نفر در طرح نهضت ملی مسکن در این استان اظهار کرد: تاکنون ۷۰ درصدپالایش ها انجام شده و بزودی کلیه متقاضیان حائز شرایط می شوند.
مدیرکل راه و شهرسازی استان خوزستان در مورد تامین زمین گفت: در استان حدود ۵۵۴.۱  هکتار زمین در حال حاضر احصا شده است و در حدود ۳ هزار هکتار در مراحل تهیه نقشه و آماده سازی قرار دارد. 
وی ادامه داد: در این راستا برای مابقی اراضی پروژه تعریف شده و برای طرح اقدام ملی نزدیک به ۸ هزار و ۲۶۱ واحد عملیات اجرایی پروژه آغاز شده است.
رضایی بیشترین ثبت نامی استان را شهر اهواز نام برد و افزود: شهر اهواز با ۴۸ هزار و ۶۸۷ نفر ثبت نامی صدرنشین متقاضی ثبت نام در استان است و پس از آن شهر دزفول با ۲۹ هزار و ۷۶۸ نفر ثبت نام دومین شهر پر متقاضی است.
مدیر کل راه و شهرسازی استان درمورد نحوه ساخت مسکن نیز افزود: در شهرهای کوچک که مشکل زمین وجود ندارد قطعات به صورت دو طبقه و چهار واحدی خواهد بود.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر