کد خبر: 1086148
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۰
به همت ستاد اجرایی فرمان امام ١١٠ پروژه فرهنگی و مذهبی برکت با سرمایه‌گذاری ۲۰۰ میلیارد تومان در مناطق محروم کشور به بهره‌برداری رسید.
سجاد مرسلی

به همت ستاد اجرایی فرمان امام ١١٠ پروژه فرهنگی و مذهبی برکت با سرمایه‌گذاری ۲۰۰ میلیارد تومان در مناطق محروم کشور به بهره‌برداری رسید.
با حضور سرپرست ستاد اجرایی فرمان امام، امام جمعه موقت تهران، مدیرعامل بنیاد برکت و جمعی از معاونان و مدیران ارشد ستاد اجرایی، آیین بهره‌برداری از ۱۱۰ طرح فرهنگی و مذهبی برکت برگزار شد.
در این مراسم سرپرست ستاد اجرایی فرمان امام با بیان اینکه ساخت این پروژه‌ها با مشارکت مردم صورت گرفته و در مجموع ٢٠٠ میلیارد تومان برای ساخت آن‌ها که اغلب در مناطق کم‌برخوردار قرار دارند سرمایه‌گذاری شده، گفت: این ١١٠ پروژه شامل مسجد، مرکز فرهنگی، حوزه علمیه، خانه عالم و حسینیه هستند که توسط بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام ساخته شده و به بهره‌برداری می‌رسد.
عارف نوروزی هدف اصلی ستاد اجرایی فرمان امام را توانمندسازی اقتصادی، اشتغال‌آفرینی و تولید خواند و افزود: ٢۴٠ هزار شغل در سال ١۴٠٠ توسط بنیاد برکت ایجاد کردیم که این عدد در سال ١۴٠١ به ٣٠٠ هزار شغل خواهد رسید و برای این کار ١٠ هزار میلیارد تومان از منابع ستاد تخصیص خواهد یافت. وی افزود: هدف‌گیری ستاد برای ایجاد ۳۵۰ هزار شغل در سال ۱۴۰۱ توسط بنیاد برکت و سایر زیر مجموعه‌هاست. سرپرست ستاد اجرایی با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۱ گفت: ستاد اجرایی در حوزه فعالیت دانش بنیان همواره یکی از تشکیلات پیشرو بوده و در حال حاضر۴٠٠ بنگاه دانش بنیان در کشور داریم و قصد داریم فعالیت در این حوزه را در سال‌جاری چهار برابر افزایش دهیم. وی افزود: امسال ٧ هزار میلیارد تومان را به حوزه دانش بنیان اختصاص داده‌ایم.
آیت‌الله صدیقی امام جمعه موقت تهران نیز در این مراسم با بیان اینکه خداوند به اقدامات این ستاد انقلابی و جهادی برکت دهد که در تمام زمینه‌ها مشغول فعالیت و خدمت به مردم هستید، گفت: اولویت‌بندی امور به بانک اطلاعاتی نیاز دارد که همه نقاط را بشناسید و نخبگان آن مناطق را پیدا کنید و از طریق ارتباط با آن‌ها بدانید نیاز‌ها و اولویت‌های آن استان یا روستا چه چیز‌هایی هستند. در ادامه این مراسم از طریق ارتباط ویدئوکنفرانسی با استان‌های خوزستان، گیلان و ایلام چند پروژه مذهبی و فرهنگی به بهره‌برداری رسید.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار