کد خبر: 1085837
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۸
سرپرست دانشگاه لرستان:
نظری، با بیان اینکه تولید دانش بنیان راهکاری اساسی برای رفع مشکل بیکاری است، گفت: رویکردهای دانش‌بنیان، علمی و کاربردی برای تولید مبتنی بر اشتغال‌آفرینی ضروری است.

به گزارش جوان از لرستان، «علی نظری»، امروز(5اردیبهشت)، در اولین نشست هیئت اندیشه‌ورز بسیج اساتید استان لرستان با موضوع شعار سال اظهارداشت: دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی در تحقق شعار سال نقش افرین هستند.

سرپرست دانشگاه لرستان تولید دانش بنیان را راهکاری مهم برای رفع مشکل بیکاری دانست و افزود: دانشگاه‌ها در تقویت مباحث مرتبط با دانش‌بنیان و ارائه راهکارهای علمی، کاربردی و عملیاتی برای کاستن از نظام مسائل جامعه نقش بسزایی دارند.

وی به وظیفه نظام دانشگاهی برای کمک به تولید اشاره کرد و گفت: با برنامه ریزی بر اساس کارهای علمی و کارشناسی باید برای تحقق شعار سال به صورت روش‌مند حرکت کرد.

نظری عنوان کرد: برای تحقق شعار سال  در بخش‌های مختلف کشاورزی، دامداری، صنعت استان و علوم انسانی باید فعالیت‌ها بر اساس دانش‌بنیان، انجام شوند.

سرپرست دانشگاه لرستان تصریح کرد: باید با رویکردهای دانش‌بنیان، علمی و کاربردی، تولید مبتنی بر اشتغال‌آفرینی را در جامعه نهادینه سازیم و مشکل بیکاری را برطرف سازیم.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار