کد خبر: 1084615
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۹
۲۸۵ آشپزخانه در قالب طرح اطعام مهدوی برای طبخ و توزیع غذای گرم بین نیازمندان خوزستانی با هدف کمک به خانواده‌های نیازمند خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی امداد جمال شیبه، مدیر کل کمیته امداد خوزستان،در مراسم آغاز به کار نخستین مرکز اطعام مهدوی به نام جوانان امدادگر در استان اظهار کرد: در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری وعملیاتی کردن رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه در ماه مبارک رمضان غذای گرم و بسته معیشتی با مشارکت خیران میان نیازمندان توزیع می شود.
وی از راه‌اندازی ۲۸۵ مرکز اطعام مهدوی و افطاری ساده سراسر استان در ماه مبارک رمضان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی خبر داد و گفت: اولین آشپزخانه به همت جوانان امدادگر و بسیجی قرارگاه جهادی شهید مصدق طاهری افتتاح شد.
شیبه گفت: بیش از یک میلیون و ۲۰۰ پرس غذای گرم در سراسر استان توزیع می شود که با همکاری و مشارکت مردم نیکوکار، موسسات خیریه و مراکز نیکوکاری، بسیج و سپاه، گروه های جهادی واستفاده از ظرفیت خیران، اصناف، سازمان‌ها، نهادها صورت می‌گیرد.
مدیر کل کمیته امداد خوزستان این آشپزخانه‌ها از روزهای نخست ماه مبارک رمضان شروع به فعالیت میکنند و تا پایان ماه مبارک رمضان، مددجویان و نیازمندان در قالب طرح اطعام مهدوی – افطاری ساده غذای گرم وبسته های معیشتی و سبد غذایی دریافت خواهند کرد.
کمیته امداد با عنوان پویش ملی "ایران همدل" در راستای بهره مندی از ظرفیت مردم نوعدوست، خیران و نیکوکاران و ترویج سنت حسنه اطعام نیازمندان طرحی را تحت عنوان "اطعام مهدوی" افطاری ساده اجرا کرده که امسال با شیوع ویروس کرونا و ایجاد مشکلات معیشتی برای اقشار نیازمند متفاوت تر خواهد بود و این خانواده ها به کمک های معیشتی نیاز بیشتری پیدا می کنند.
کمیته امداد خوزستان ضمن دعوت از مردم، خیران و همه نهادها و دستگاه‌های مسئول برای پیوستن به مرحله سوم پویش ایران همدل، تاکید کرد: مردم نیکوکار می‌توانند برای ارائه کمک‌های خود از طریق شمارگیری کد دستوری #۱۲* و *۸۸۷۷*۰۶۱*۱#  اقدام وهمچنین پایگاه‌ها و دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سراسر استان آماده دریافت کمک‌های مردمی هستند.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر