کد خبر: 1082932
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۳
مدیرکل استاندارد لرستان:
قنبریان، از صدور مجوز برای ۹۲ وسیله بازی در استان لرستان خبر داد.

به گزارش جوان از لرستان، «مرضیه قنبریان»، امروز(8فروردین)، در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در سال گذشته تعداد هزار و ۵۸ مورد بازرسی از وسایل بازی مستقر در لرستان انجام گرفت، اظهار داشت: از این تعداد، ۳۶۵ مورد بازرسی توسط شرکت‌های بازرسی همکار تأیید صلاحیت شده توسط سازمان ملی استاندارد ایران و ۶۹۳ مورد بازرسی نیز به طور مشترک توسط کارشناسان اداره کل و نمایندگان شهرداری‌ها در سطح استان انجام شده است.

مدیرکل استاندارد لرستان افزود: در سال ۱۴۰۰ برای ۹۲ وسیله بازی در استان، مجوز استاندارد صادر شد.

وی با بیان اینکه عدم استانداردسازی وسایل بازی مستقر در شهر بازی‌ها، پارک‌ها و زمین‌های بازی، ایجاد خطر و حادثه‌آفرینی برای استفاده کنندگان به ویژه خردسالان و کودکان را در پی دارد، خاطرنشان کرد: تخطی از قوانین استاندارد توسط مالکان و بهره برداران، پیگرد قانونی دارد.

قنبریان تأکید کرد: شهروندان توجه داشته باشند که هنگام استفاده از وسایل بازی، از وجود گواهی بازرسی استاندارد که بایستی در فضای قابل مشاهده در مجاورت تجهیز مورد استفاده، نصب شود، اطمینان حاصل کنند.

وی بیان داشت: شهروندان در صورت عدم مشاهده و یا بروز هر گونه حادثه، مراتب را از طریق سامانه رسیدگی به شکایات به اداره کل استاندارد استان لرستان اعلام کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار