کد خبر: 1060482
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۲
مدیرکل میراث‌فرهنگی لرستان:
قاسمی، از صدور ۲۴ فقره اخطار برای تأسیسات گردشگری در حال ساخت در سطح استان لرستان خبر داد.

سیدامین قاسمی، در گفت و گو با خبرنگار جوان در لرستان، با اشاره به صدور 24 اخطار برای تأسیسات گردشگری در حال ساخت استان اظهارداشت: ‌این اخطارها شامل حال پروژه‌های حوزه سرمایه‌گذاری که از برنامه زمان‌بندی اتمام عقب بوده‌اند و یا دارای انحراف در نقشه‌های مصوب‌ و ضوابط میراث‌فرهنگی را داشته‌اند، شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان با اشاره به وجود چشمه، آبشار و ظرفیت‌های بی‌شمار گردشگری در استان لرستان عنوان کرد:‌در حال حاضر ۵۳ پروژه در حال ساخت در حوزه سرمایه‌گذاری معاونت گردشگری داریم که شامل هتل، هتل آپارتمان، بوم گردی و سفره خانه سنتی و.... هستند.

وی در ادامه از از تشکیل کمیته تخصصی فنی سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری در سطح استان لرستان خبر داد و گفت: ‌به موجب تشکیل این کمیته تخصصی، با یک فقره موافقت‌نامه اصولی به منظور احداث یک اقامتگاه بوم‌گردی در شهرستان‌ خرم‌آباد موافقت شد.

قاسمی با اشاره به تعداد زیاد جاذبه‌های گردشگری در استان، افزود: با توجه به ضرورت توسعه امکانات رفاهی در کنار این ظرفیت‌‌ها درصدد افزایش صدور مجوز تاسیسات گردشگری در نقاط مختلف استان لرستان هستیم.

وی گفت: امیدواریم توسعه این قبیل امکانات رفاهی و گردشگری در استان موجب رونق اشتغالزایی، معرفی شایسته طبیعت و پتانسیل‌های گردشگری استان باشد.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار