کد خبر: 1082885
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۳
فرمانده نیروی زمینی ارتش آمادگی در برابر برخورد با تهدید‌های دشمن را افتخاری برای نظام و نیرو‌های مسلح دانست و گفت: دشمن از اقتدار نیرو‌های مسلح ایران اسلامی در ترس و وحشت قرار گرفته و جرات حمله ندارد.

سرویس سیاسی جوان آنلاین: امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در جمع فرماندهان و کارکنان ارتش در اصفهان اظهارداشت: خودکفایی در ساخت تجهیزات نظامی نمونه‌ای از اعتماد به جوانان و تلاش برای کاهش وابستگی و استقلال کشور به شمار می‌رود که در نیرو‌های مسلح رقم خورده است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به دستاورد‌های نیروی زمینی ارتش، افزود: اقتدار و جایگاه بین‌المللی نیرو‌های مسلح و عزت نظام نتیجه همین اکتفا به قابلیت‌های داخلی است.

وی ادامه داد: نیروی زمینی ارتش در ۲۳ حوزه خدمتی به خودکفایی در تامین تجهیزات رسیده و نیازی به دیگر کشور‌ها برای دریافت امکانات ندارد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش، آمادگی در برابر برخورد با تهدید‌های دشمن را افتخاری برای نظام و نیرو‌های مسلح بیان کرد و گفت: دشمن از همین اقتدار نیرو‌های مسلح ایران اسلامی در ترس و وحشت قرار گرفته و جرات حمله ندارد.

وی به جایگاه نظامی کشورمان در عرصه بین الملل اشاره کرد و اذعان داشت: دشمنان به توانمندی نیرو‌های مسلح اعتراف دارند و قدرت نظامی ارتش ایران در دنیا مطرح است.

امیر سرتیپ حیدری با اشاره به توطئه رسانه‌ای غرب علیه ایران خاطرنشان کرد: دشمنان به دنبال سیاه نمایی و القای ضعف و بی اهمیت دانستن دستاورد‌های انقلاب هستند، اما در واقعیت قدرت ما مشخص است.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار