کد خبر: 1082037
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۲
فرماندار شهرستان عجب‌شیر با اعلام اینکه ۶۱.۲۸ درصد مردم شهرستان دُز سوم واکسن کرونا را دریافت کرده اند، گفت: نظارت ها بر نحوه رعایت پروتکل های بهداشتی و اجرای دستورالعمل های متناسب با شرایط قرمز کرونایی در شهرستان تشدید شود.

جعفر قادری  در جلسه ستاد کرونا شهرستان عجب‌شیر افزود:امروز و در شرایط قرمز کرونایی که در شهرستان عجب‌شیر ‌با آن مواجه شدیم رعایت پروتکل های بهداشتی و همچنین تسریع در انجام واکسیناسیون و دست یابی به پوشش ۱۰۰ درصدی در این‌ حوزه، ۲ راهکار اصلی برای مقابله با گسترش بیماری است.

وی افزود: اگر پروتکلها را رعایت نکنیم و محدودیتهای لازم اجرا نشود از وضعیت قرمز عبور کرده و شرایط بحرانی تر ایجاد خواهد شد و انتظار داریم مردم همچون گذشته نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی اهتمام ورزند.
فرماندار عجب‌شیر گفت: تاکنون حدود ۹۲.۸۶ درصد مردم عجب شیر دوز اول ، ۸۸.۲۱ درصد دوز دوم و ۶۱.۲۸درصد دوز سوم واکسن کرونای وشهرستان در رتبه چهارم استانی می باشد که دریافت کرده اند.
ویبا اشاره به اینکه تا کنون ۶ هزار و ۲ نفر مبتلا به کرونا در شهرستان عجب‌شیر شناسایی شدند، گفت: تعداد کل فوتی ها ۲۶۳ نفر بوده که از این تعداد سه نفر فوتی در هفته گذشته ثبت شده است.
قادری گفت: مدیران ادارات با جدیت پیگیر واکسیناسیون کووید ۱۹ کارمندان خود باشند و اجازه ندهند در این مورد سهل انگاری صورت بگیرد .

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر