کد خبر: 1081238
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۵
امام جمعه الشتر:
حجت الاسلام امیدی، بر ضرورت جلوگیری از تخریب منابع طبیعی تأکید کردو گفت: مردم قدر نعمت های خدادادی و منابع طبیعی را بدانند.

به گزارش جوان از لرستان، حجت الاسلام«مراد امیدی»، امروز(15اسفند)، به مناسبت فرا رسیدن هفته منابع طبیعی در دیدار مدیر و پرسنل منابع طبیعی ، جهادکشاورزی، آبخیزداری شهرستان سلسله، با تبریک هفته منابع طبیعی و روز درختکاری، اظهارداشت: مردم باید قدر نعمت های خدادادی  و منابع طبیعی را بدانند.

امام جمعه الشتر افزود: مردم باید از از اسراف و تخریب منابع طبیعی پرهیز کنند و دغدغه دینی و عقلی حفظ این منابع ارزشمند را داشته باشند.

وی عنوان کرد: منابع آب، خاک، جنگل و پوشش های گیاهی میراث آینده گان است بنابراین بر همگان لازم است از تخریب این منابع طبیعی جلوگیری کنند.

حجت الاسلام امیدی بیان کرد: مسئولین از ظرفیت فضای مجازی، مشارکت مردمی و گروه های جهادی برای حفظ منابع طبیعی، جنگل ها، مراتع و آبخیزداری استفاده نمایند.

لطفی، مدیر منابع طبیعی در ادامه این دیدار گزارشی از خدمات و اقدامات صورت گرفته در سطح شهرستان ارائه و با اشاره به برخی مشکلات و کمبود ها، از جمله عدم تخصیص اعتبار آبخیزداری در سال ۱۴۰۰، حجم بالای پرونده های قضایی ، کمبود نیرو، خواستارحمایت و پیگیری امام جمعه محترم و فرماندار سلسله شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار