کد خبر: 1080052
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۴
سردار فدا :
فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) اظهار کرد: مدیریت‌های جهادی الهام گرفته از ایمان اسلامی و اعتقاد به اصل "ما می‌توانیم" ایران را به عزت و پیشرفت در تمامی عرصه‌ها رسانده به طوری که بعد از انقلاب اسلامی شتاب پیشرفت علمی در ایران به گونه‌ای بوده‌ است که باعث نگرانی کشورهای دارای خصومت با ایران شده و این کشورها از تحریم گرفته تا خرابکاری های داخلی مانع از تداوم این شتاب می‌شوند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین اصفهان سردار مجتبی فدا همچنین افزود :جوانان  زمان دفاع مقدس با روحیه انقلابی و ثبات قدم  امنیت کشور و تمامیت عرضی را ضمانت کردند

امروز هم در شرایطی که ایران در معرض تهدیدات دشمن قرار دارد و دشمنان یک آرایش جنگی علیه ایران در تمامی ابعاد فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و روانی را ساماندهی کرده‌اند، ضرورت دارد که الگوی مقابله‌ای ایام دفاع مقدس سرمشق ما قرار گیرد.

وی افزود: به رغم تمامی مشکلات طاقت‌فرسا جمهوری اسلامی روز به روز گام‌های استواری را برداشته است و طی چهل و سه سال گذشته شاهد جهادهای بزرگ ودستاوردهای درخشان در عرصه‌های مختلف این نظام بودیم.

سردار فدا تاکید کرد: اگر در شرایط جنگ سخت امام راحل فرمان جهاد و مقابله با دشمن را می داند و جوانان انقلابی از تمام کشور به جبهه ها سرا زیر  می شدند و تمام اقشار مردم در حد توان خود در این جهاد نقش آفرینی می کردند امروز نیز امام خامنه ای فرمان جهاد تبیین را صادر فرمودند و وظیفه تمام جوانان انقلابی این است که در حد توان خود در این عرصه به مقابله با دشمن بپردازند.

فرمانده سپاه صاحب الزمان اصفهان گفت: آن زمان  در شرایطی که هنوز چهارچوب سیاسی در کشور شکل نگرفته بود و نیروهای مسلح از آمادگی لازم برخوردار نبودند، ایران مورد حمله رژیم بعث عراق قرار گرفت اما امروز دشمن از حمله سخت عاجز شده و بدنبال تغییر نگرش مردم است.

وی خاطرنشان کرد:  امروز ظرفیت بازدارندگی و دفاعی در منطقه ایجاد شد و به مرحله‌ای رسیده که قدرت بازدارندگی منطقه‌ای ایران امکان هرگونه تهدید کشور را سلب کرده است و این امکان را فراهم کرده که امروز با امنیت زمینه پیشرفت کشور فراهم شود.

فدا ادامه داد: در راستای اهداف، نظام مقدس جمهوری اسلامی توانست برگ‌های زرینی را طی ۴۳  سال انقلاب اسلامی ورق بزند و این به برکت نسل جوانی بود که با پیروی از رهنمودهای امام خمینی در پشتیبانی و حضور در جبهه دفاع از انقلاب و نظام آماده جانفشانی بود،

وی همچنین اظهار کرد عملکرد جمهوری اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس نسخه اطمینان بخشی برای اداره کشور است، کشوری که درگیر مشکلات اقتصادی و معیشتی است و فرهنگی است، اگر توان نسل جوان در ابعاد مختلف بکار گرفته بگیرد ظرفیت‌های نهفته در داخل کشور ظهور و بروز خواهد کرد.

فدا تاکید کرد: در راستای فرهنگ دفاع مقدس باید تشکیل هسته‌های نا متقارن را در دستور کار قرار داد و و در این امر الگوی دفاع مقدس و مدیریت‌های جهادی می‌تواند ما را در اداره کشور کمک و یاری کند.  همچنین راهبرد مقاومت فعال همانند ۴۰ سال گذشته در نهایت پیروزی را برای ایران اسلامی رغم خواهد زد.

وی یاد آور شد در طی جنگ تحمیلی علیرغم مشکلات اقتصادی و تحریم‌های نفتی توانستیم با ایمان و توکل به خدا توسط همین جوانان مومن مقاوم و ایثارگر دستاوردهای عظیمی را برا نظام مقدس جمهوری اسلامی کسب کنیم.

امروز هم جوانان باید به تأسی از آن دوران در عرصه جاهد تبیین در مقابل هجمه های دشمنان در یک جنگ ترکیبی ایستادگی کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار