کد خبر: 1079999
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۲
معاون توسعه مشارکت‌های مردم کمیته امداد:
آسوده، از فعالیت بیش از 8 هزار شبکه مرکز نیکوکاری در کشور خبر داد و گفت: امسال بیش از 9هزار میلیارد تومان در قالب انفاقات در کشور جمع آوری شده است.

به گزارش جوان از لرستان، حبیب‌اله آسوده، امروز(3اسفند)، در جمع خبرنگاران استان لرستان اظهارداشت: به مناسبت هفته احسان و نیکوکاری ۲۲ هزار و ۳۰۰ بسته معیشتی در استان توزیع می شود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردم کمیته امداد کشور افزود: در سال جاری تاکنون بیش از ۱۴۰ هزار بسته معیشتی و چهل هزار بسته سلامت در لرستان توزیع شده است.

وی خاطرنشان کرد: ۵ میلیون وعده غذایی با کمک مراکز نیکوکاری، مردم و هیات‌ مذهبی و مجموعه نهادهای انقلابی بین اقشار مختلف استان توزیع شده است.

آسوده بیان کرد: در ده ماهه امسال بیش از 9هزار میلیارد تومان در قالب انفاقات نظیر زکات، طرح اکرام، شبکه‌ها و مراکز نیکوکاری جمع‌آوری شده که ۵۰ درصد این کمک‌ها توسط مردم و شبکه نیکوکاری کمیته امداد بوده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردم کمیته امداد کشور با اشاره به اینکه بیش از 8هزار شبکه مرکز نیکوکاری در کشور، عنوان داشت: این مراکز با همت مردم در قالب هیئت عامل، در مکان‌هایی مثل مسجد و معتمدین محل دست به دست و به مردم خدمت شده است.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار