کد خبر: 1079789
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۸
فرماندار:
فرماندار شهرستان هشترود گفت: ۵۹ درصد مساکن روستایی شهرستان شامل پنج هزار و ۷۰۰ واحد از محل اعتبارات مسکن روستایی مقاوم سازی و نوسازی شده است .

علیرضا توری  خاطرنشان کرد: نوسازی  و مقاوم سازی مسکن روستایی ضمن جلوگیری از مهاجرت به شهرها می تواند باعث مهاجرت معکوس و رونق هرچه بیشتر روستاها شود.
وی گفت: مقاوم سازی مسکن روستایی علاوه بر نقشی که در کاهش خسارت حوادث احتمالی دارد می توانددر بهبود کیفیت زندگی روستائیان هم تاثیر گذارباشد .
بهمن مهرانی فر مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان هشترود هم گفت: با اعتباری بالغ بر ۲۴ میلیارد و ۳۵۰میلیون تومان تسهیلات مسکن محرومین شامل مددجویان تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد امام(ره) برای مقاوم سازی تعداد ۱۵۷ واحد پرداخت شده است.
وی با اشاره به اینکه امسال ۲۰۰ فقره تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی پرداخت شده است، گفت: از محل تسهیلات مسکن‌مهر ۱۲۰۰ واحد در سطح شهر اجرا شده که ۵۷ فقره در شهر نظرکهریزی و ۱۱۴۳ واحد در شهر هشترود می باشد.

وی همچنین گفت: ۳۲۹ واحد در محل سایت مسکن مهر ( پروژه های ۲۵ واحدی انجمن خیرین مسکن ساز ، ۱۳ واحدی کمیته امداد و ۲۹۱ واحد تعاونی ) توسط خود متقاضیان اتمام یافته است.
مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان هشترود با بیان اینکه در تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار شهرستان به تعداد ۱۳۷ روستا طرح هادی اجرا شده است، افزود : در ۶۹ روستایی بالای  ۵۰ خانوار شهرستان ۴۷ روستا این طرح اجرا شده و پنج روستا نیز برنامه ریزی و تامین اعتبار شده است و در مرحله پیمانکار می باشد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر