کد خبر: 1077995
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۵
نماینده ولی فقیه در لرستان:
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، نماز جمعه را سنگر وحدت و امیدآفرینی خواند و گفت: برپایی نماز جمعه در شأن تراز انقلاب اسلامی ناامید کننده دشمنان است.

به گزارش جوان از لرستان، حجت الاسلام والمسلمین «سید احمدرضا شاهرخی»، امروز(13بهمن)، در جمع  اعضای ستاد نماز جمعه کوهدشت، اظهارداشت: نماز جمعه قرارگاه فرهنگی و معنوی جامعه است.

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: برپایی نماز جمعه در شأن تراز انقلاب اسلامی ناامید کننده دشمنان و خنثی کننده توطئه های دشمن است.

وی با اشاره به پیگیری و بیان مطالبات مردم در پایگاه نماز جمعه، خاطرنشان کرد: نماز جمعه سنگر، وحدت، همدلی و امیدآفرینی است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی اظهارداشت: نماز جمعه بسیار تاثیر گذار است و در زمینه رشد فرهنگ و معنویت در جامعه نقش بسزایی ایفا می کند.

نماینده ولی فقیه در لرستان بر ضرورت فعال بودن مساجد تأکید کرد و یادآور شد: یک مسجد فعال در سطح شهر در حل مسائل اسلام و مسلمین می تواند تاثیر گذار باشد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی در پایان به اهمیت مکتب شهید سلیمانی اشاره و عنوان داشت: ما مشاهده کردیم که دوستداران انقلاب اسلامی در اقصی نقاط جهان خودشان را بازیافتند و مشخص شد شهادت شهید سلیمانی آسیب و ضررش از خود سردار سلیمانی برای دشمنان بیشتر است.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار