کد خبر: 1077798
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۶
مدیر امور بهره‌برداری ناحیه شمال شرکت برق منطقه‌ای خوزستان از شستشوی کلیه تجهیزات پست‌های فشار قوی برق این ناحیه و آماده‌سازی شبکه برای تابستان 1401 خبر داد.

محسن مرادی با اعلام این خبر، افزود: کلیه تجهیزات 35 پست انتقال و فوق توزیع ناحیه شمال برای کاهش آلودگی سطح عایقی تجهیزات و جلوگیری از حوادث ناشی از آلودگی‌ها شستشو شده است.

وی این اقدام را در راستای آماده سازی شبکه برای تابستان 1401 اعلام و تصریح کرد: نصب و راه‌اندازی دیزل ژنراتور پست برق اصلی دزفول به ظرفیت 250 کیلوولت آمپر و نصب و راه‌اندازی دو دستگاه بریکر 33 کیلوولت در پست‌های اصلی شوش و صفی آباد از دیگر اقدامات آماده‌سازی شبکه در این ناحیه است.

مدیر امور بهره‌برداری ناحیه شمال شرکت برق منطقه‌ای خوزستان اضافه کرد: انجام برنامه‌های PM (کارهای برنامه‌ریزی شده) به میزان 100 درصد، رفع نشت از ترانس‌های پست برق اصلی اندیمشک و فرعی دزفول و احداث بانک خازنی 4.8 مگاواری در پست اصلی اندیمشک از دیگر اقدامات این ناحیه برای ورود به تابستان 1401 است.

مرادی بیان کرد: کسربندی دکل‌های سرقت شده، رفع ترموویژن (گداختگی روی تجهیزات) و دیفکت‌های پست‌ها و خطوط ناحیه و ایجاد چشمه نور در پست‌های اصلی دزفول و اندیمشک به همراه اقدامات مدیریت مصرف و کارهای ساختمانی نیز در این ناحیه انجام شده تا شبکه برای ورود به فصل گرم و گذر از آن به صورت کامل آماده‌سازی شده باشد و خطری از این ناحیه متوجه شبکه در ایام پرباری نشود.

بر اساس این گزارش، ناحیه شمال شرکت برق منطقه‌ای خوزستان وظیفه حفظ و پایداری شبکه برق فوق توزیع و رساندن انرژی مطمئن و پایدار به شهرستان‌های دزفول، اندیمشک، شوش و کرخه را بر عهده دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر