کد خبر: 1077660
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۲
فرماندار مرند:
فرماندار ویژه مرند با اشاره به اینکه تفکر جهادی نجات دهنده ما در کشور است، گفت: ما در نظام جمهوری اسلامی هیچ بهانه ای برای کار نکردن نداریم و باید با الگو قرار دادن شهدا، تا پای جان جهت خدمت به مردم تلاش کنیم.

داود عباسی در جلسه شورای اداری شهرستان مرند ضمن اشاره به فرا رسیدن ایام مبارک دهه فجر اظهار کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی»، دشمن برای هر روز ما نقشه کشیده اما اکنون تمامی تیرهای دشمنان تمام شده است.

وی خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم برای احیای اعتماد و امید مردم به روی کار آمده و مبارزه با فساد و عدالت محوری، شعار دولت و از اصلی ترین اهداف انقلاب اسلامی است.

فرماندار ویژه مرند با بیان اینکه دهه فجر مال همه ما است، گفت: همه ما به برکت خون شهدا و انقلاب اسلامی صاحب مسوولیت شدیم از این رو باید قدردان بوده و مرام انقلاب اسلامی را که اصلی ترین هدف آن کسب رضایت مردم است پیش ببریم.

وی اظهار کرد: مدیران ما در شهرستان باید بسیاری از کارها را در میدان انجام دهند و ادارات حق ندارند خود را ارباب مردم بدانند چرا که آقا و ارباب ما، مردم هستند.

عباسی گفت: به دور از همه سلایق، ملاک ارزیابی مدیران در شهرستان، رضایت مندی مردم از آن ها بوده و سعی ما باید جلب رضایت مردم باشد.

وی با اشاره به خدمات انقلاب و جمهوری اسلامی در کشور اظهار کرد: همه مسوولین در شهرستان باید در میان مردم و کنار آن ها باشند چرا که بسیاری از مشکلات با محبت به مردم حل می شود.

فرماندار مرند ضمن تاکید بر برنامه ریزی برای جبران عقب ماندگی ها گفت: مدیران شهرستان به اصل «روان سازی اندیشه با واقعیت های روی صحنه» توجه کرده و روند اجرای امور را تسهیل بخشند.

وی همچنین با اشاره به ضرورت اجماع سازی از نخبگان دلسوز نظام خاطرنشان کرد: نخبگان بسیاری در شهرستان داریم که هر مسوول در صنف و اداره خود باید از آنها استفاده کند.

عباسی ضمن اشاره به لزوم فرهنگ سازی رعایت نکات ایمنی در مواقع بروز بحران توسط مردم گفت: در مواقع مورد نیاز و زمان وقوع بارندگی ها، همه ادارات، داشته ها و امکانات خود را برای کمک به مردم و رفع مشکلات به میدان بیاورند.

وی در ادامه با تاکید بر لزوم احصای مشکلات بخش ها اظهار داشت: در راستای ملاقات حضوری با مردم روستاها و دیدن مشکلات آنها از نزدیک، میزهای خدمت در روستاها برپا شود.

فرماندار مرند همچنین به لزوم اقناع سازی برای انجام واکسیناسیون در شهرستان اشاره کرد و افزود: با توجه به در پیش بودن ایام مبارک دهه فجر، مسوولین ادارات نسبت به فضاسازی و تزیین شهر اقدام کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر