کد خبر: 1077625
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۱
مدیرکل تامین اجتماعی لرستان:
گودرزی، گفت: دختران مجرد و دانشجویان با حداقل ۱۸ سال و حداکثر ۵۰ سال می‌توانند مشمول بیمه دختران مجرد و دانشجویان شوند.

به گزارش جوان از لرستان، «منوچهر گودرزی»، امروز(10بهمن)، در جمع خبرنگاران اظهارداشت: بیمه‌های اختیاری، مشاغل آزاد، زنان خانه دار و… از قبل تحت پوشش تأمین اجتماعی بوده‌اند.

مدیرکل تأمین اجتماعی لرستان با بیان اینکه از جمله طرح‌های تأمین اجتماعی، بحث بیمه دختران مجرد و بیمه دانشجویان است، افزود: دانشجویان و دختران مجرد می‌توانند از شرایط بیمه زنان خانه دار یا همان بیمه مشاغل آزاد با درصد و نرخ ۱۲، ۱۴ و ۱۸ درصد استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: اگر این افراد از طرف والدین دفترچه بیمه داشته باشند، می‌توانند برای درمان خود از همین دفترچه استفاده کنند و برای عقد قرار داد، سابقه بیمه، استفاده از بازنشستگی و مستمری، از بیمه دختران مجرد استفاده نمایند.

گودرزی بیان کرد: دختران مجرد و دانشجویان با حداقل ۱۸ سال و حداکثر ۵۰ سال می‌توانند مشمول بیمه دختران مجرد و دانشجویان شوند.

وی بیان داشت: اگر سن بالای ۵۰ سال و به طور مثال ۵۲ سال باشد، باید دو سال پرداخت بیمه داشته باشد تا در این قالب عقد قرار داد کند و کسانی که ۱۰ سال پرداخت بیمه دارند نیز شرایط سنی برای آنها حذف می‌شود و می‌توانند قرار داد بیمه مشاغل آزاد، زنان خانه دار و دختران مجرد را منعقد کنند.

گودرزی بیان کرد: این افراد می‌توانند از طریق سامانه تأمین اجتماعی و ورود شماره موبایل با نام خودشان، به صورت آنلاین حق بیمه خود را پرداخت کنند و از این بیمه برخوردار شوند.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار