کد خبر: 1077243
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۵
مدیر ستاد اقامه نماز لرستان مطرح کرد؛
حجت الاسلام چراغی گفت: برای نهادینه سازی فرهنگ اقامه نماز و مهدویت در جامعه باید ظرفیت های هر شهرستان شناسایی و از آن استفاده شود.

به گزارش جوان از لرستان، حجت الاسلام محمدجواد چراغی، عصر امروز در جلسه معارفه دبیر ستاد اقامه و بنیاد مهدویت حضرت مهدی موعود (عج) شهرستان ازنا گفت: از اهداف ستاد اقامه نماز و بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) برنامه‌های فرهنگی و آموزشی است.

مدیر ستاد اقامه نماز لرستان افزود: از وظایف مهم ستاد اقامه نماز و بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) افزایش معرفت بخشی در جامعه و تبیین این مهم بین مردم است.

وی با بیان اینکه نماز و مهدویت از موضوعات مهم است و در ادیان و مکاتب مختلف دیگر از این دو بحث شده است، یادآور شد: با توجه به اینکه به نماز و مهدویت (منجی) در مسیحیت، یهود، بودا و هندوها پرداخته شده است؛ باید گفت که برخی از موضوعات مثل نماز و مهدویت بین المللی هستند.

حجت الاسلام چراغی نهادینه سازی فرهنگ اقامه نماز و مهدویت را نیاز جامعه خواند و گفت: ترویجاین دو برای ارتقای اخلاق و معنویت در جامعه، مقابله با هجمهه ای فرهنگی دشمن و تربیت نسلی انقلابی و مهدوی ضروری است.

وی بیان کرد: در راستای توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز و نشر معارف مهدویت باید ظرفیت های شهرستان در این زمینه شناسایی و از این فرصت ها استفاده شود.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار