کد خبر: 1034968
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۷
مدیر حوزه علمیه لرستان:
حجت الاسلام عبداللهی، گفت: از بین طلاب واجد الشرایط حوزه علمیه برادران لرستان طلبه در سطح سه رشته تخصصی مهدویت پذیرش می شود.

حجت الاسلام احد عبداللهی، به خبرنگار جوان از لرستان،گفت: پذیرش اولین دوره تخصصی مهدویت در خرم آباد، شیراز، اهواز و یزد صورت می گیرد.

مدیر حوزه علمیه برادران لرستان ادامه داد: پذیرش به صورت مصاحبه علمی و بدون آزمون کتبی اعلام شده است و داوطلبان تا 30 دی ماه جاری می توانند برای ثبت نام به سایت معاونت اموزش حوزه علمیه مراجعه نمایند.

وی خاطرنشان کرد: مصاحبه علمی پذیرش طلاب در سطح سه مهدویت در دو بخش عمومی و تخصصی برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه پذیرش به صورت مصاحبه و بدون آزمون کتبی انجام می شود، عنوان داشت: مصاحبه در دو بخش عمومی و تخصصی خواهد بود، در بخش عمومی قرآن و تفسیر، فقه و اصول و تاریخ در حد سیره پیشوایان مورد توجه قرار دارند.

حجت الاسلام عبداللهی با بیان اینکه موارد اختصاصی آزمون دارای ضریب دو هستند، افزود: در بخش تخصصی نیز تلخیص و الهیات آیت الله سبحانی، بدایه المعارف آیت الله خرازی، دادگستر جهان از آیت الله امینی و نگین آفرینش جلد اول محور مصاحبه هستند.

وی خاطرنشان کرد: دارا بودن حداکثر سن 38 سال(سنوات پایه های بالاتر از سطح دو به حداکثر سن افزوده می شود)، حداقل اتمام سطح دو(پایه هشتم کتبی و شفاهی) تا شروع نیم سال اول سال تحصیلی 1400-1401 و کسب امتیاز لازم در محاسبه نمرات دروس قبلی و موفقیت در مصاحبه علمی، تعهد به رعایت مقررات آموزشی و انضباطی از شرایط پذیرش داوطلبان در سطح سه رشته تخصصی مهدویت است.

مدیر حوزه علمیه لرستان عنوان کرد: اولویت با فارغ التحصیلان سطح دو رشته تخصصی کلام و فارغ التحصیلان دوره کوتاه مدت و تربیت مربی معارف مهدویت است.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار