کد خبر: 1077023
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۱
رئیس مرکز کارآفرینی دانشگاه کاشان خبر داد
رئیس مرکز کارآفرینی دانشگاه کاشان از برگزاری مسابقه بزرگ ایده‌پردازی با موضوع انرژی و محیط زیست به مناسبت روز مهندس در این دانشگاه خبر داد.
هادی مومنی راوندی

دکتر سید محمدباقر قریشی به برگزاری این مسابقه ویژه دانشجویان، دانش‌آموختگان و دانش‌آموزان اشاره کرد و افزود: این مسابقه با محورهای ایده: انرژی در ساختمان، انرژی و معماری، انرژی‌های تجدید پذیر، مدیریت آب و کشاورزی، محیط زیست، ضایعات و پسماند و نانو و بیوفناوری در مدیریت انرژی و کشاورزی برگزار می شود.

وی مهلت ارسال ثبت نام و ارسال مدارک را 22 بهمن ماه 1400 ذکر کرد و اظهار داشت: به پنج تیم برتر دانشجویی هر تیم (دو میلیون تومان)، دو تیم برتر دانش آموزی هر تیم (یک میلیون تومان) اهدا می شود.

دکتر قریشی با بیان اینکه این مسابقه ایده پردازی به پیشنهاد اولیه دانشکده مهندسی و همچنین به منظور شناسایی توانمندی ها و فراهم نمودن زمینه بروز و شکوفایی استعدادهای نهفته در بین دانشجویان دانشگاه کاشان طراحی شده است، خاطر نشان کرد: رئیس کمیته برگزاری این مسابقه معاونت محترم نوآوری و امور اقتصادی و دبیر اجرایی رئیس مرکز کارآفرینی و اعضا آن رؤسای دانشکده‌ها و پژوهشکده‌ها و رئیس روابط عمومی دانشگاه می باشند.

وی برگزاری این مسابقه را در دو مرحله عنوان کرد و افزود: معیارهای داوری عمومی و نحوه گزینش آثار براساس خلاقیت، کاربردی بودن ایده، مستندات علمی و مهارت و تسلط در ارائه می باشد.

دکتر قریشی شناسایی و معرفی استعدادهای ناب و خلاق دانشجویی، ترویج فرهنگ ایده‌پردازی در بین دانشجویان و تشویق به فعالیت در حیطه‌ کسب و کارهای نو را از اهداف برگزاری این مسابقه ذکر کرد و اظهار داشت: در تاریخ 9 اسفندماه بمناسبت روز مهندس از ایده های برتر تقدیر بعمل خواهد آمد.

اطلاعات تکمیلی و ثبت نام: Karafarini.kashanu.ac.ir

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر