کد خبر: 1076862
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۰
جانشین فرمانده کل سپاه:

امریکایی‌ها نه‌تن‌ها در برابر انقلاب اسلامی نمی‌توانند از یک پیروزی خود، موردی را بیان کنند بلکه در سایر کشور‌ها هم که نفس جمهوری اسلامی ایران به آنجا رسیده است، نتوانسته‌اند به پیروزی دست یابند.
به گزارش ایسنا، سردار سرتیپ علی فدوی طی سخنانی در چهاردهمین جشنواره جوان سرباز با بیان اینکه خبائث عالم به رهبری امریکا در طول ۴۳سال که از عمر انقلاب اسلامی می‌گذرد، در حال نبرد با ما هستند، اظهار کرد: تاکنون نه‌تن‌ها نتوانسته‌اند این انقلاب را با شکست مواجه سازند، جلوی رشد آن را هم نتوانسته‌اند بگیرند، زیرا ملت ما به آنچه خداوند تکلیف کرده، عمل کرده‌اند.
وی افزود: اگر ازدواج نکنیم یا دیر ازدواج کنیم، ترک واجبات کرده‌ایم، الان شیاطین عالم آنقدر در فضای مجازی مطالبی را عنوان می‌کنند تا انسان را نسبت به انجام واجبات مردد کنند.
فدوی یادآور شد: آن‌ها نه تن‌ها در برابر انقلاب اسلامی ایران نمی‌توانند از یک پیروزی خود موردی را بیان کنند، بلکه در سایر کشور‌ها هم که نفس جمهوری اسلامی ایران به آنجا رسیده است مانند عراق، افغانستان، لبنان و یمن هم نتوانسته‌اند به پیروزی دست یابند. وی تأکید کرد: در یمن که فقط نفس انقلاب اسلامی به آنجا رسیده باعث شده است آن‌هایی که با ملت یمن در جنگ هستند به هر کسی متوسل شوند تا بلکه بتوانند به نحوی از باتلاقی که خودشان آن را ایجاد کرد‌ه‌اند، بیرون بیایند، زیرا آن‌ها تصور می‌کردند یک هفته‌ای به پیروزی می‌رسند، ولی الان نزدیک هفت سال است از مدرن‌ترین سلاح‌ها هم استفاده می‌کنند، ولی در زمین نمی‌توانند در یمن به پیروزی برسند. جانشین فرمانده کل سپاه ادامه داد: همان‌گونه که عنوان شد همه مستکبرین عالم باهم علیه انقلاب اسلامی متحد شدند، ولی تاکنون نتوانسته‌اند به پیروزی برسند، حال وقتی در مقابله با استکبار اجازه ندادیم در جنگ سخت به پیروزی برسند، این شیوه را می‌توان در سایر عرصه‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی نیز اجرا کرد و به پیروزی رسید.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار