کد خبر: 1076748
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۰
مرتضی ذاکر

حاشیه‌آفرینی زینب موسوی یکی از شرکت‌کنندگان مسابقه «خنداننده‌شو» برنامه خندوانه که ظاهراً این روز‌ها با این برنامه همکاری جدیدی را آغاز کرده، به لطف آنتن شبکه نسیم و تبلیغی که برای او انجام شد، تمامی ندارد؛ از توهین به روحانیت و کادر درمان تا اعتقادات مذهبی جامعه، مسئولان نظام و خانواده‌هایشان.
توهین، تحقیر و تحمیق مخاطب به بهانه استندآپ کمدی در برنامه‌هایی مثل خندوانه به ابزار و دستاویزی تبدیل شده است تا اینفلوئنسر‌هایی مثل زینب موسوی با استخدام الفاظ رکیک، مبتذل و اروتیک و موهن به گستاخی و وقاحت‌شان ادامه دهند، البته این ممکن نبود مگر با پروموت شدن توسط آنتن شبکه نسیم.
این به اصطلاح خنداننده که به قول خودش تا چند وقت پیش در کافه‌های اطراف یکی از میادین معروف تهران برای جماعت کافه‌رو به سبک قدیم‌تر‌ها طنازی! می‌کرده، حالا به لطف تبلیغی که برنامه خندوانه و شبکه نسیم برایش انجام داده، در فضای مجازی با ظاهری که نمود آن استهزا و تمسخر افراد مذهبی است، به روی معتقدات جامعه پنجه می‌کشد. در تازه‌ترین اقدامات توهین‌آمیز او که شائبه و بوی دست و پا کردن زمینه برای اخذ اقامت کشور‌های خارجی از آن می‌آید، هم به رئیس‌جمهور توهین کرده و هم خانواده او را با استهزا و تمسخر نواخته است. مع‌الاسف در این بین ظاهراً مسئولان شبکه نسیم مشکلی با رکیک‌گویی و شوخی‌های مبتذل این افراد ندارند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار