کد خبر: 1076445
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۰
مازندرانی‌ها با هدف بازسازی عتبات عالیات تاکنون ۷ میلیارد تومان کمک کردند.

مازندرانی‌ها با هدف بازسازی عتبات عالیات تاکنون ۷ میلیارد تومان کمک کردند.
حسن اصغری مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات مازندران با اشاره به جمع آوری حدود ۷ میلیارد تومان جمع‌آوری نذورات مردم استان در ۹ماهه امسال گفت: این رقم نسبت به سال گذشته ۲ میلیارد و ۸۰۰میلیون تومان افزایش داشت. وی با بیان اینکه به منظور تسریع در روند برنامه‌های پیش‌روی این ستاد، شهرستان‌ها به صورت منطقه‌ای فعالیت خواهند کرد، افزود: تعهد بازسازی عتبات مقدسه، برای هر مازندرانی ۵ هزار تومان به صورت سرانه سالانه است.
مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات مازندران بازسازی عتبات عالیات، خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی و کمک به دولتمردان در حوادث و بحران‌ها از جمله کرونا را مأموریت‌های ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اعلام و خاطرنشان کرد: با اعزام ۱۴۰۰نیروی انسانی متخصص، خدماتی، معمار، عمران و تأسیساتی از مازندران به عتبات عالیات و بر اساس تفاهمنامه سازمان نظام مهندسی و ستاد بازسازی عتبات عالیات استان، مازندران معین تأمین نیروی مهندسی نجف اشرف و حرم مطهر امیرالمومنین (ع) است.
اصغری گفت: مازندران هم اکنون بازسازی حرم مطهر حضرت علی (ع) در نجف اشرف، حرم مطهر امام حسین (ع) در کربلا، حرم مطهر ابوالفضل العباس (ع)، حرم مطهر امامین جوادین (ع)، امامین عسکریین (ع) و حضرت زینب (س) در سوریه را به عهده دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار