کد خبر: 1076294
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۷
عضو شورای شهر تهران از موافقت مقام معظم رهبری با قرار گرفتن نام شهدای آتش‌نشان در زمره شهدای خدمت در بنیاد شهید خبر داد.
سرویس جامعه جوان آنلاین: سیدجعفر تشکری‌هاشمی در صحن امروز شورای شهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حادثه پلاسکو اظهار داشت: این عزیزان از بهترین فرزندان این مرز و بوم بودند که یادشان را گرامی می‌داریم و به روح پرفتوحشان درود می‌فرستیم.

وی افزود: از اولین لحظه وقوع حادثه پلاسکو ما در کنار خانواده این عزیزان بودیم و در جریان مشکلات آن‌ها قرار گرفتیم و آن‌ها هم مشکلات‌شان را با ما در میان می‌گذاشتند.

این عضو شورای شهر تهران ادامه داد:‌خانواده شهدا گلایه‌مند بودند که چرا عزیزانشان به صورت رسمی در زمره شهیدان در بنیاد شهید قرار نگرفتند که من پیگیری‌های زیادی برای آن‌ها انجام دادم و این موضوع همان زمان از سوی شهردار پایتخت آقای قالیباف، بنیاد شهید وقت و ... مورد پیگیری قرار گرفت.

تشکری‌هاشمی اعلام کرد: مدتی پیش نیز خدمت محمدباقر قالیباف رئیس مجلس رفتیم و به ایشان اعلام کردیم که خانواده شهدای آتش‌نشان از این موضوع گلایه‌مند هستند و قول دادند موضوع را جدی پیگیری خواهند کرد.

وی افزود: همچنین با قاضی‌زاده رئیس بنیاد شهید این موضوع طرح جلسه شد و قرار شد که مجدد خدمت رهبری گردش کار در این راستا انجام گیرد و از ایشان مجوز بگیرند.

این عضو شورای شهر تهران اعلام کرد: دقایقی پیش مطلع شدم که مقام معظم رهبری با این مسأله موافقت کردند و طی یک تا دو روز آینده از سوی بنیاد شهید موضوع مجوز رهبری به خانواده شهدای آتش‌نشان ابلاغ خواهد شد.

تشکری هاشمی گفت:‌شهدای آتش‌نشان نور چشمان ما هستند و یاد آن‌ها همیشه برای ما در تاریخ زنده خواهد ماند.
منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار