کد خبر: 1076179
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۱
قم مدیر تیم دسته یک باشگاه شیمیدر گفت: تیم‌های لیگ یک و لیگ دو پشتیبان تیم‌های لیگ برتر هستند و وظیفه پرورش بازیکن‌های جوان را دارند تا بتوانیم در سال‌های آینده از این تیم‌ها به لیگ برتر بازیکن تزریق کنیم.
هادی عامری، مدیر تیم دسته یک باشگاه شیمیدر، در گفتگو با ایسنا با اشاره به اینکه باشگاه شیمیدر یک باشگاه خصوصی است که در زمینه بسکتبال سرمایه گذاری و حمایت می‌کند، عنوان کرد: باشگاه شیمیدر از سال ۱۳۸۸ در حال تیم داری است و در همه رده‌های سنی حضور داشته است.

وی بابیان اینکه باشگاه شیمیدر چندین سال است که در لیگ برتر تیم دارد و هرسال نیز از مدعیان قهرمانی بوده است، اظهار کرد: باشگاه شیمیدر در لیگ برتر بسکتبال آقایان و بانوان، لیگ دسته یک آقایان و لیگ دسته دو بانوان فعالیت دارد و در لیگ برتر هم در بخش آقایان و هم در بخش بانوان مدعی قهرمانی است.

مدیر تیم دسته یک باشگاه شیمیدر ادامه داد: تیم‌های لیگ یک و لیگ دو پشتیبان تیم‌های لیگ برتر هستند و وظیفه پرورش بازیکن‌های جوان را دارند تا بتوانیم در سال‌های آینده از این تیم‌ها به لیگ برتر بازیکن تزریق کنیم.

مدیر آکادمی‌های باشگاه شیمیدر اظهار کرد: امسال آکادمی‌های باشگاه نیز برای جذب و پرورش استعداد‌ها در قم و تهران فعال شده‌اند که سعی شده است از ظرفیت آن‌ها هم استفاده شود.

وی بابیان اینکه در تیم لیگ برتر حسن علی اکبری و در تیم لیگ یک نیز پنج بازیکن از قم حضور دارند، اظهار کرد: بازیکنان زیادی از این باشگاه به تیم ملی و سایر تیم‌ها راه پیدا کرده‌اند.

عامری بیان کرد: به دلیل اینکه مسابقات لیگ برتر به صورت متمرکز در تهران برگزار می‌شود، تمرین تیم‌ها نیز در تهران است؛ اما مسابقات و تمرین دو تیم دیگر در قم است.

وی یادآور شد: باشگاه شیمیدر سه سال است که در قم فعالیت می‌کند و در سال اول که بازی‌ها در ورزشگاه حیدریان برگزار می‌شد از تمرین‌ها و بازی‌ها استقبال خوبی می‌شد؛ اما با شیوع کرونا و متمرکز شدن مسابقات در تهران از هیجان آن بین مردم کاسته شد.

مدیر تیم دسته یک باشگاه شیمیدر قم ادامه داد: امیدواریم با بازگشت تماشاگر به مسابقات و تمرین‌ها و برگزاری مسابقات به صورت رفت و برگشت، دوباره شور و هیجان در بین مردم باز گردد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار