کد خبر: 1076155
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۸
استاندار البرز با اشاره به اهمیت وجود مقوله امنیت در جامعه گفت: از زحمات و تلاش های شبانه روزی کارکنان خدوم انتظامی استان در حفظ و برقراری امنیت قدردانی می کنم.

 مجتبی عبداللهی در جمع معاونان و مسئولان انتظامی استان البرز اظهارداشت: فلسفه وجودی پلیس آسایش مردم، آرامش محیط زندگی شهروندان و برقراری نظم است و انتظامی استان به برکت وجود فرمانده مقتدر و مردمی توانسته امنیت را در سطح استان برقرار کند.

وی با بیان اینکه زندگی کردن بدون وجود امنیت در جامعه امکان پذیر نیست گفت: نقش ماموران انتظامی و تلاش های شبانه روزی این عزیزان جان بر کف بر کسی پوشیده نیست.

عبداللهی با اشاره به اینکه همه ما در هر لباسی که هستیم می بایست خود را خادم مردم بدانیم، تصریح کرد: انتظامی کشور همواره در میدان های سخت حضور پررنگ داشته و توانسته به نحو مطلوب از ارزش های انقلاب اسلامی دفاع کند.

استاندار البرز با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب "مدظله العالی" که "ویژگی مهم پلیس را مقتدر و مهربان بودن با مردم بر شمرده اند" بیان داشت: کارکنان خدوم ناجا همواره می بایست این دو نکته مهم را رهنمون کار خود قرار دهند.
این مقام مسئول ادامه داد: استان البرز از حساسیت خاصی برخوردار است و از لحاظ موقعیت جغرافیایی و پراکندگی جمعیت دارای شرایط ویژه می باشد که این عوامل برقراری نظم و امنیت در این استان را پیچیده می کند.

وی افزود: پلیس برای انجام بهتر ماموریت ها باید خود را مسلط به علم و تکنولوژی روز کرده و با ابزار و تجهیزات بروز بتواند به مقابله با جرائم بپردازد.
عبداللهی با اشاره به اهمیت موضوعات اجتماعی در کاهش آسیب ها و ناهنجاری ها در جامعه گفت: باید با یک چشم انداز وسیع و هدف گذاری درست بتوانیم چالش های موجود را حل کنیم.

استاندار البرز اظهار کرد: هر چقدر بتوانیم بر روی فعالیت های اجتماعی تمرکز کنیم بهتر می توانیم اثرگذار عمل کرده و از میزان آسیب های موجود در جامعه بکاهیم.

نماینده دولت در استان البرز در پایان وجود مجموعه انتظامی را برای حفظ و اقتدار نظام اسلامی مهم برشمرد و اظهار داشت: برای یکایک این کارکنان خدوم آرزوی توفیق دارم و امیدوارم در انجام ماموریت های پیش رو موفق و پیروز باشند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار