کد خبر: 1076154
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۹
فرمانده انتظامی استان البرز:
فرمانده انتظامی استان البرز گفت: نیروی انتظامی خود را سرباز ولایت و گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب "مدظله العالی" می داند و در راستای تحقق منویات فرمانده معظم کل قوا گام بر می دارد.

سردار  عباسعلی محمدیان  در جلسه شور عمومی ستاد فرماندهی انتظامی استان که با حضور دکتر مجتبی عبداللهی استاندار البرز برگزار شد گفت: البرز دارای ویژگی های بسیار منحصر به فردی است که تأمین نظم و امنیت آن را با شرایط خاصی روبرو کرده است.

وی بیان داشت: امروز نیروی انتظامی با اشراف اطلاعاتی وسیع بر روی جرم و مجرمین توانسته است با اقتدار کامل به تامین نظم و امنیت در جامعه بپردازد.

این مقام انتظامی گفت: علیرغم اینکه تنها نیم درصد محورهای مواصلاتی کشور در البرز واقعند اما این استان بیش از 18 درصد بار ترافیکی کشور را به دوش می کشد.

سردار محمدیان بیان کرد: وجود اقوام مختلف با خرده فرهنگ های متفاوت، جمعیت ناهمگون و فاصله طبقاتی بخش های مختلف استان و تردد میلیونی روزانه با پایتخت از جمله موارد دیگری است که می توان به آنها اشاره کرد.

وی افزود:نیروی انتظامی با بهره مندی از ابزار و تجهیزات بروز توانسته است به صورت شبانه روزی در برقراری نظم و امنیت در استان گام بردارد.

این مقام انتظامی ادامه داد: با توجه به موارد مذکور ایجاد امنیت در استان البرز نیازمند کار جهادی و تلاش شبانه روزی است که نیازمند همکاری، هم افزایی و هم دلی همه متولیان برقراری نظم و امنیت در البرز است و سعی همه ما براین بود که ضریب نظم و امنیت هرسال نسبت به سال گذشته رشد بیشتری پیدا کند.

سردار محمدیان در پایان با آرزوی توفیق برای استاندار البرز و همه مدیران و مسئولینی که در حال خدمت صادقانه به مردم هستند گفت: پلیس تمام توان خود را در برقراری نظم و امنیت در استان بکار گرفته است و از هیچ تلاشی در این راه دریغ نخواهد کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار