کد خبر: 1076086
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۷
رئیسی:
رئیس جمهور با گرامیداشت جایگاه والای مادران و همسران شهداء، خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی ایران همواره مدیون همت و تلاش بانوانی با ایمان و صبور است که اسوه‌های مقاومت در دامان آنان پرورش یافتند.

 آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در پیامی به همایش تکریم مادران و همسران شهدا که به مناسبت سالروز وفات حضرت ام‌البنین (سلام الله علیها) برگزار شد، تصریح کرد: ملت شهید پرور ایران به وجود چنین بانوان شکیبا و شایسته بر خود می‌بالد و راه و منش و سلوک آنان را سرمشق همه زنان و مادران نسل‌های کنونی و آتی این سرزمین کهن می‌داند.

متن پیام رئیس جمهور بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

درود و سلام خدا بر ارواح پاک همه شهیدان و ایثارگران والامقام و پاک سیرت که در راه پاسداشت دین و میهن، با از خودگذشتگی و نثار جان، مایه عزت و سربلندی نظام اسلامی و سعادت و بلندآوازگی ملت بزرگ ایران شدند.

سلام و درود خدا بر مادران و همسران شهیدان و همه بانوان گرانقدری که با ایمان راسخ و تحمل همه دشواری‌ها، همراهان همیشگی اسوه‌های جهاد و مقاومت بودند و امروز نیز الگوهای بی‌بدیل و مروجان حقیقی مکتب ایثار و شهادت هستند.

به یقین در سایه چنین جایگاهی، مادران و همسران معظم شهدا از منزلت والایی برخوردارند و پروردگار متعال آنان را که در ایمان و ایثار، الگوی همه بانوان ملت شریف ایران هستند، در زمره جرعه‌نوشان کوثر نبی منعمان سفره صبر زینبی و از همنشینان صلحا و شهدا قرار خواهد داد.

جمهوری اسلامی ایران همواره مدیون همت و تلاش بانوانی با ایمان و صبور است که اسوه‌های مقاومت در دامان آنان بالیدند. ملت شهید پرور ایران نیز به وجود چنین بانوان شکیبا و شایسته بر خود می‌بالد و راه و منش و سلوک آنان را سرمشق همه زنان و مادران نسل‌های کنونی و آتی این سرزمین کهن می‌داند.

اینجانب با گرامیداشت سالروز وفات شیرزن شجاع و ایثارگر حضرت ام‌البنین(سلام الله علیها)، این مناسبت را فرصتی ارزشمند برای قدردانی از مجاهدت بانوان مؤمن و انقلابی کشور می‌دانم که با کلام و رفتار خویش راه پرفروغ جلوه‌های ایثار و شهادت را به بهترین وجه، درخشان و جاودانه نگه داشتند.

همچنین لازم می‌دانم ضمن قدردانی از برگزارکنندگان این مراسم معنوی و فرهنگساز، از پروردگار متعال سلامت و عزت همه مادران و همسران شهدا و همه بانوان ایثارگر ایران اسلامی را در ادامه راه نورانی شهیدان و گسترش ارزش‌های اسلامی، مسئلت دارم.

امید آنکه به فضل الهی دعای خیر این عزیزان بدرقه راه مردم و پشتوانه‌ای برای دولت در خدمتگزاری بیشتر به ملت شهید پرور ایران باشد.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار