کد خبر: 1076004
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۷
در شهرک‌های صنعتی خوزستان انجام شد
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان گفت: در 4 سال اخیر، عملیات عارضه یابی و بهبود موانع کسب و کار برای 103 واحد مستقر در شهرکهای صنعتی استان توسط کلینیک کسب و کار این شرکت صورت گرفته است.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان گفت: در 4 سال اخیر، عملیات عارضه یابی و بهبود موانع کسب و کار برای 103 واحد مستقر در شهرکهای صنعتی استان توسط کلینیک کسب و کار این شرکت صورت گرفته است.

اخلاق محمدیان امروز سه شنبه 21 دی در دیدار با اعضای کلینیک کسب و کار این شرکت در محل سالن اجتماعات مرکز خدمات فناوری و کسب و کار شهرکهای صنعتی اهواز، اظهار کرد: خوشبختانه مشاوران ماهری با کلینیک کسب و کار همکاری دارند و خدمات مناسبی در زمینه های بازاریابی و بازرگانی، توسعه نظام مدیریت، عارضه یابی، سرمایه گذاری و تامین منابع مالی، آماده سازی بنگاه ها برای ورود به صنعت، توسعه محصول و فناوری، فناوری اطلاعات، حقوقی و تامین مواد اولیه به واحدهای صنعتی دارای چالش، ارائه نموده اند.

محمدیان با اشاره به عملکرد این کلینیک در سال جاری، بیان کرد: تاکنون مشاوران کلینیک کسب و کار از 11 واحد صنعتی مستقر در شهرکهای صنعتی شماره 2 اهواز و اندیکا، بصورت میدانی بازدید نموده و برای بهبود موانع و چالش های موجود، با صاحبان صنایع مذکور به توافق رسیده اند.

وی تعداد پروژه های در حال اجرا برای بهبود دهی عارضه های شناسایی شده را 17 پروژه اعلام نمود و افزود: حمایت های مالی توسط شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان به قراردادهای مشاورین کلینیک کسب و کار که خدمات مشاوره ای به منظور عارضه یابی و بهبود کسب و کار به واحدهای صنعتی ارائه می دهند صورت می گیرد، این ظرفیتی است که صاحبان صنایع چنانچه از آن به نحو مطلوبی بهره مند شوند به ارتقای بهره وری و کیفیت عملکرد آنها خواهد انجامید.

در ادامه مشاوران و صاحبان صنایع به ارائه دیدگاه ها و درخواست های خود پرداختند و از اعضای کلینیک کسب و کار شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان نیز تجلیل بعمل آمد.

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر