کد خبر: 1075840
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۹
رئیس اداره تعاون روستایی ایذه خبر داد:
رئیس اداره تعاون روستایی ایذه از تامین و توزیع 2334 تن انوع کودهای شیمیایی، آلی زیستی و ریزمغذی و همچنین تامین و توزیع 3167 تن انواع نهاده های دامی در 9 ماهه سال جاری خبر داد.

فردین نظری گفت: شهرستان ایذه شهرستانی مستعد با خاک حاصلخیز و دشت های سرسبز در زمینه کشاورزی و دامپروری است، از این رو بخش قابل توجه ای از ساکنین این شهرستان در روستاها به این دو موضوع تولیدی در زمینه تامین غذای مردم مشغول کار هستند.
وی ادامه داد: از این رو تعاون روستایی شهرستان ایذه با توجه به وظایفی که بر عهده دارد موفق به تامین بخشی از نیاز کشاورزان و دامداران شهرستان شده است.
رئیس تعاون روستایی ایذه بیان داشت: در زمینه کشاورزی و برای توسعه در این زمینه یکی از فعالیت های ما تامین کود مورد نیاز کشاورزان می باشد که موفق شده ایم در 9 ماهه سال جاری 2 هزار و 334 تن انواع کودهای شیمیایی ، آلی زیستی و ریزمغذی را تامین و توزیع کنیم.
فردین نظری تصریح کرد: همچنین در راستای حمایت از دامداران گتوندی، موفق به تامین و توزیع 3 هزار و 167 تن انواع نهاده های دامی شده ایم و این مهم تا پایان سال قطعا با افزایش تناژ روبه رو خواهد بود و در تلاشیم تا رضایت حداکثری کشاورزان و دامداران را بدست آوریم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر