کد خبر: 1075171
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۸
نائب رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج:
نائب رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج گفت: از باب نقش نظارتی شورا به عنوان يك عضو از شورای اسلامي شهر كرج فارغ از همراهی ساير همكاران و يا عدم همراهی بر اساس وظيفه شرعی و تكليف قانونی صراحتا عرض ميكنم امروز شهر کرج در حال عقبگرد است.

مریم قهرمانی صارم در نطق پیش از دستور سی و سومین جلسه شورای اسلامی شهر کرج اظهار داشت: در جلسات گذشته تذكراتی را از باب اصلاح امور در دواير مختلف شهرداری عنوان کردم كه برخی بی پاسخ مانده است و برخی نيز عليرغم ارسال پاسخ مكتوب اما نقصان و نقيصه ذكر شده همچنان به قوت خود باقی ست.

نائب رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به اینکه بديهی ترين وظيفه شهرداری در قبال محلات بويژه محلات كم برخوردار بهسازی معابر و آسفالت و جدول است، افزود:مردم انتظار ويژه و توقع بالايی ندارند اما متاسفانه همين حداقل ها و ضرورتها كه هزينه چندانی هم ندارد انجام نمي شود.

قهرمانی صارم تصریح کرد: متاسفانه ارائه آمارهای غير واقعی و رفتارهای نمايشی و دوربينی به محوريت اقدامات مديريت شهری تبديل شده است و اين رفتار به اغلب مديران منصوب شده و مورد حمايت شهردار تسری پيدا كرده است.

وی بیان کرد: امروز باید اینجا اعلام کنم تا به سهم خودم از مردم شهرعذرمی خواهم و بابت شعارهایی که داده شد و وضعیتی که امروز شهر دچار آن شده، شرمند‌ایم.

عضو شورای اسلامی شهر کرج از اهالی حسن‌آباد در منطقه۸ ،از اهالی منطقه ۳ و خیابان پنجم بابت عدم انجام وظایف شهرداری در بازگشایی معبر از اهالی نجیب حصارک پایین بدلیل عدم بازگشایی معبری که شورا نیز در این خصوص مصوبه داشته است از ساکنین محترم شیخ آباد در منطقه ۲ و کوچه های چند شهید داده‌اش که بدلیل فقدان اراده در اجرایی شدن ابتدایی ترین مطالباتشان ،از اهالی عزیز آق تپه در منطقه ۴ و تک تک همشهریان از صمیم قلب عذرخواهی میکنم که در چند ماه گذشته به هیچ‌یک از وعده‌ها عمل نشده است.

قهرمانی صارم یادآور شد: امروز با تاسف فراوان پروژه‌های مهم شهر به تعطیلی کشیده شده‌ هیچ پروژه‌ جدیدی در شهر شروع نمی‌شود و حتی برنامه‌ مدونی برای اداره‌ شهر وجود ندارد!

وی یادآور شد: شوربختانه گوش شنوایی هم برای تذکرات اعضاء شورا وجود ندارد و برخورد شهردار با تذکرات و طرح سئوال مطرح شده در چند روز قبل که به دنبال فرمایشات نماینده محترم ولی فقیه مطرح شد، باز هم نشان داد که هیچ اراده‌ای برای اصلاح وضع فعلی وجود ندارد!

وی تاکید کرد: از ابتدای حضورم در عرصه‌ شورای شهر، همواره به مردم اعلام کردم که کنار آنها بوده و صدایشان خواهم بود؛ اما خوب است تا همشهریان عزیز در مورد شعارهای دیگر اعضای شورای شهر تاملی کرده و قضاوت کنند که تا به امروز چقدر در تحقق وعده‌ها توفیق حاصل شده، کوتاهی شهرداری در انجام وظایف محوله و خدمت به مردم باعث نمی‌شود که اعضا شورا از تلاش برای احقاق حقوق مردم دست بردارند.

قهرمانی صارم گفت: امروز برخی مدیران شهرداری کرج دچار آفت نمایش شده و خودنمایی و جولان در فضای مجازی برای آنها مهمتر از کار مردم است!آیا تابه حال به این فکر کرده‌اید که دلیل حضور جمعیت قابل توجه در ملاقات‌های عمومی شهردار چیست؟! چرا مردم باید یک روز خود را معطل دیدار با شهردار شوند تا کارشان در یک منطقه یا سازمان به سرانجام برسد!

وی خاطرنشان کرد: مردم اگر کارشان در مناطق و سازمان‌ها مشکلی نداشت که به شهردار مراجعه نمی‌کردند! پس حتما و قطعا در شهرداری کار به صورت اصولی انجام نمی‌شود و ناتوانی برخی مدیران منصوب شده باعث شده تا مردم سرگردان بین شهردار و مدیران شوند!مشکل این است که از یک طرف شعارهای دهن‌پرکن داده می‌شود و ادعای انقلابی‌گری گوش فلک‌ را کر کرده، اما از طرفی نشانه‌های فساد گاه و بیگاه از پشت برخی افراد هویدا می‌شود.

وی تاکید کرد:ساخت و ساز غیرمجاز در شهر کرج در حال تبدیل شدن به یک سرطان است و گویا در دو سه هفته‌ی اخیر این بیماری سرعت سرایت بیشتری در شهر پیدا کرده و با حجمی قابل توجه بویژه در مناطق ۳ و ۴ و ۵ در حال اجراست!خبرهایی به گوش ما می‌رسد و من حتم دارم به گوش بقیه اعضاء هم رسیده است! از اعداد و ارقام چند صدمیلیون تومانی که بابت هر کدام از ساخت و ساز‌های غیرمجاز رد و بدل می‌شود و كه اگر تعداد ساخت و سازهای غیرمجاز در ۲۰ روز اخیر را ضرب در این اعداد کنیم به ارقام چند ده میلیاردی می‌رسیم که این فسادی آشکار است!

قهرمانی گفت: تصاويري تهیه شده فقط از تعدادي از ساخت و سازهاي غير مجازي که در ۳ هفته اخیر انجام شده و البته مشت نمونه‌ی خر‌وار است! این را هم اضافه کنم تصاویر قبل و بعد این ساخت و سازهای غیرمجاز و تاریخ دقیق وقوع این تخلفات موجود است، لذا جای هیچ بهانه‌تراشی و تقصیر را به گردن این و آن انداختن وجود ندارد!

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار