کد خبر: 1074666
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۷
فرمانده کل انتظامی کشور شهید سلیمانی را سردار عاشورایی معرفی کرد و گفت:او محبوب قلوب مردم است، زیرا از ابا عبدالله الحسین (ع) پیروی کرد و گفت:ما ملت امام حسینیم.
به گزارش جوان، "حسین اشتری"در گردهمایی فرزندان شهدا که به مناسبت دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در مصلی کرمان برگزار شد، ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه و یاد و خاطره شهدا انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، نظم و امنیت و مدافعان حرم، اظهار کرد:فرزندان شهدا همیشه مورد توجه و تفقد حاج قاسم عزیز بوده اند.
وی با اشاره به اینکه در این چند روز همه کشور حال و هوای شهدا را دارد، افزود: به یاد این شهید بزرگوار در اقصی نقاط کشور و حتی دیگر کشور‌های مسلمان مراسم‌هایی برگزار می‌شود و رنگ و بوی ایران، رنگ و بوی خدایی و شهادت است.
فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی بیان کرد:حاج قاسم، سید و سالار مدافعان حرم بود و با تدبیر، دوراندیشی و درایت او، استکبار جهانی و در راس آن‌ها داعش که به نام اسلام و بر علیه اسلام کار می‌کردند به زباله دان تاریخ انداخته شدند.
سردار اشتری با اشاره به اینکه سردار سلیمانی هم در زمان حیاتشان باعث افتخار بودند و هم بعد از شهادت باعث خیرو برکت هستند، تصریح کرد: این شهید عزیز در دوران ۴۰ ساله خدمت خود از دوران دفاع مقدس و بعد از آن در حوزه نظم و امنیت ماموریت‌هایی را در جای جای ایران اسلامی داشتند و کار‌های بزرگی را انجام دادند.
وی افزود: با لطف خدا و ائمه اطهار و فرماندهی مدبرانه مقام معظم رهبری و حاج قاسم عزیز توطئه دشمنان خنثی شد و ما امروز امنیت، آرامش و ثبات کشور را مدیون خون شهدا هستیم.
فرمانده انتظامی کل کشور به نقش بی بدیل حاج قاسم در فرماندهی جبهه مقاومت اشاره کرد و بیان داشت: او توانست با قدرت بسیج کردن تمام ظرفیت‌ها برای رسیدن به اهداف عالی جهان اسلام قدم‌های بزرگی را بردارد.
وی گفت: شهید سلیمانی بسیاری از آزادی خواهان، افراد دلسوز و با ایمان که قصد مقابله با دشمن را داشتند با هم متحد کرد و با عنایت الهی و اخلاص و مجاهدت در جبهه مقاومت پیروز شد.
سردار اشتری بیان داشت:حاج قاسم صرفا متعلق به کرمان، ایران و جهان اسلام و تشیع نیست، بلکه متعلق به تمام آزادی خواهان جهان بود و است و همه انسان‌های آزادی خواه در ادیان مختلف، مخالفان تروریست و حامیان مظلومان به حاج قاسم احترام می‌گذارند.
فرمانده کل انتظامی کشور حاج قاسم را سردار عاشورایی معرفی کرد و گفت: او محبوب قلوب مردم است، زیرا از ابا عبدالله الحسین (ع) پیروی کرد و گفت:ما ملت امام حسینیم.
وی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که فرمودند"دشمن بعد از شهادت بیشتر از حاج قاسم هراسان است" خاطر نشان کرد: این شهید بعد از شهادتش نیز عزتی را به وجود آورده که دلهره را در دل دشمنان انداخته و رمز موفقیت این شهید به گفته رهبری صدق و اخلاص وی بود.
سردار اشتری تصریح کرد: تمام وجود حاج قاسم اخلاص و برای خدا بود و ایشان علاقه شدیدی به فرزندان شهدا داشت و در مقابل آن‌ها زانو می‌زد و به خانواده آن‌ها متعهد بود.

وی تواضع، مردم داری و ولایت مداری سردار را از خصوصیات بارز او دانست و گفت: او در مقابل مردم متواضع و با تمام وجود مطیع امر ولایت و رهبری بود.
سردار اشتری بیان کرد: شهدای ما ثابت کردند که پیرو، ولی خود هستند و این را در وصیت نامه‌های خود به کرات ذکر کرده اند.
فرمانده کل انتظامی کشور در پایان خاطر نشان کرد: ما باید از مکتب حاج قاسم درس بگیریم و تابع ولایت باشیم و اگر در این مسیر پای بگذاریم، ماندگاریم و در غیر این صورت موفق نخواهیم بود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار