کد خبر: 1074609
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۹
وحید اسمی خانی بازیگر سریال سرجوخه گفت: امروز کمتر به استعداد‌های جوان توجه می‌شود و متاسفانه بازیگر اسپانسرها، فضای کلی تصویری را بیشتر در اختیار دارند.
سرویس فرهنگی جوان آنلاین: وحید اسمی خانی اظهار کرد: بزرگترین مشکل سینما و تلویزیون و حتی شبکه نمایش خانگی این است که کارگردانان و تهیه کنندگان به نیرو‌های جوان سخت اعتماد می‌کنند.
وی یادآور شد: استعداد‌هایی را داریم که در صف چهره‌ها مانده اند که شاید اگر به آنان میدان داده شود می‌توانند شخصیت‌ها را بسازند، اما هر کارگردان تهیه کنندگان با تیم خاص خود کار می‌کند، زیرا ریسک فروش خود را قبول نمی‌کند.
این بازیگرتاکید کرد: اگر با این رویه پیش برویم به زودی دیگر هیچ چهره‌ای در سینما و تلویزیون ساخته نمی‌شود.
اسمی خانی یادآور شد: کسانی که استعداد دارند و هنر را می‌شناسند باید به این مسیر قدم بگذارند. امروز در قالب ورکشاپ‌ها گروهی از نیرو‌ها جذب و در نهایت برای تولید یک اثر انتخاب می‌شوند. همچنین با برآورد هزینه مالی بازیگر، به او نقش می‌دهند.
وی گفت: امروز شاهد نقش نقش فروشی در آثار تصویری هستیم و اسپانسر بازیگر‌ها کار‌ها را پیش می‌برند. امیدوارم به این مسئله ورود شود و از کسانی که استعداد هنری دارند استفاده شود.
بازیگر سریال نارگیل عنوان کرد: برخی بازیگران بی استعداد که اکسان گذاری را نیز بلد نیست به دلیل شرایط مالی خوب، نقش می‌گیرد و حتی یک یا دو سکانس درنظر گرفته شده به این بازیگر‌های ضعیف، اجهاف در حق بازیگران مستعد است.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مژگان صفایی فرد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۴
0
0
هنرمندی مسلط و پرتوان
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار