کد خبر: 1073384
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۲
شهردار مراغه با اشاره به مشکلات ترافیکی شهر گفت: برای رفع مشکلات موجود، کمیته ویژه‌ای با همکاری شهرداری و دستگاه‌های متولی امر برای برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز و سد معبر تشکیل می‌شود.

محمد مقتومی  در جلسه هماهنگی شورای ترافیک مراغه افزود: در این راستا، کمیته رفع سد معبر در قالب تیم های  مشترک و تخصصی با آموزش های لازم به زودی فعالیت های خود را آغاز خواهد کرد. 

وی با بیان اینکه اخلاق مداری ویژگی اصلی در دستگاه های خدمات رسان است ادامه داد: در برخورد های قانونی با شهروندان از هرگونه برخوردهای غیر اصولی پرهیز شود. 

وی اضافه کرد: این کمیته و تیم های مشترک برای رفع و ساماندهی سد معبر  در سطح شهر توسط شهرداری مراغه راه اندازی و فعال خواهد شد.

وی گفت: با توجه به اینکه هم اکنون حدود ۱۰۰ هزار نفر از جمعیت این شهرستان به صورت مستقیم و غیرمستقیم از طریق بازار ارتزاق می کنند و از این رو ساماندهی سد معبر باید با در نظر گرفتن تداوم اشتغال صنوف و دستفروشان انجام شود.

وی افزود: در این راستا، تامین فضای مناسب برای استقرار دستفروشان با مکان یابی مناسب برای رفع معضل سد معبر و به دنبال آن مرتفع شدن مشکل ترافیک در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.

وی با اشاره به وضعیت پارکینگ های خیابان جام جم ادامه داد: ساماندهی پارکینگ های موجود در طبقه زیرین این خیابان از دغدغه های ترافیک شهری مراغه است.

وی اضافه کرد: برای این منظور و تعیین تکلیف وضعیت بهره برداری و اصلاح آن، تیم ویژه و تخصصی برای بررسی و بهره برداری از آن تشکیل می شود.

وی گفت: با بهره برداری کامل از این پارکینگ زمینه مناسب برای رفع بخش مهمی از ترافیک هسته مرکزی شهر مراغه فراهم خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر