کد خبر: 1073295
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۴
نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید :
حجت الاسلام یوسفعلی شکری گفت: جهاد فی سبیل الله و خستگی‌ناپذیری در راه خدا، راه نجات انسان از هر مصیبت در دنیا و آخرت است .
محمدرضا عباسی

حجت الاسلام یوسفعلی شکری نماینده ولی فقیه در سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران ، در آیین معنوی یلدای فاطمی با خانواده شهدا که به همت گروه جهادی همیاران کوکوی شیرین در محل حسینیه شهدای مدافع حرم در اسلامشهر با حضور  جمعی از مسئولینشهرستان  برگزار شد ،اظهار کرد: جهاد فی سبیل الله و مجاهدت خستگی ناپذیری در راه خدا ،تنها راه نجات انسانیت از مصیبت های دنیا و آخرت است .

حجت الاسلام شکری افزود :خداوند به مستضعفین و عده وراثت زمین را داده و در راه تحقق وعده‌های الهی فاطمیون طلائیه داران ظهور حضرت حجت بوده و به عنوان فرزانگانی هستند که در آسمان مستضعفین می درخشند و نام مبارک بقیه الله اعظم را قبل از ظهور آن حضرت به یاد ما می آورند.

وی با اشاره به اینکه این جهان، جهانی است که باید مستضعفین بر او حاکم شوند، بیان کرد: مستضعفین و محرومین جهان باید از زیر سلطه استکبار جهانی رهایی یابند، باید جهان در اختیار انسان‌های پاکب باشد که شایستگی حکومت بر زمین را داشته باشند، اینها خلایق خدا هستند و باید حاکم زمین شوند.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید با اشاره به آیات سوره صفدر قرآن کریم، تاکید کرد :خداوند از ما انسانها می‌خواهد مثل بنیان‌های محکم و مرصوص و فارغ از هر نوع گویش، رنگ و نژاد به هم بپیوندیم، بااتکا به خداوند و عمل به دستورات الهی می توانیم بر مصائب و عذاب دنیا و آخرت غلبه و از عذاب آخرت نجات پیدا کنیم.

وی با بیان این که قرآن ما را هدایت می کند، ادامه داد: ایمان به خدا و خاندان اهل بیت(ع) از یک سو  واز طرف دیگر جهاد فی سبیل الله و مجاهدت در راه خدا ،راه نجات انسانیت از مصیبت در دنیا و آخرت است ،اگر بناست مستضعفین جهان نجات پیدا کنند راهی جز این نیست که ایمان به توحید ،رسالت، امامت  داشته و قرآن چراغ راه ما باشد، در راه خدا مجاهدت کنیم ومرگ نشناسیم .

حجت الاسلام شکری با اشاره به این که زمین مال خداست و مستضعفین وارث آن هستند، خاطرنشان کرد  : باید جا را برای مستکبرین جهان تنگ کرد و ریشه آنها را سوزاند تا مستضعفان و انسانها ،استعداد های بیکران خودشان را راحت آزاد کنند و زمین را پر از عدل و داد، رشد تعالی و کمال قرار دهند ،تا به برکت خون شهدا و مجاهدین بزرگی که در عرصه های سازندگی تلاش می کنند، سراسر جهان را آباد و عزت و کرامت انسانی را به آنها برگردانیم.

قابل ذکر است که در پایان این مراسم معنوی که با همت و تلاش گروه جهادی همیاران کوی شیرین که اعضای آن از فرزندان شهدا و ایثارگران دوران دفاع مقدس هستند برگزار شد، پس از اجرای نوحه خوانی و توسل به ساحت مقدس حضرت فاطمه زهرا(س)، با اهدای بسته های یلدایی و لوح تقدیر از خانواده های معظم شهدای مدافع حرم شهرستان اسلامشهر تجلیل به عمل آمد و مقرر گردید با همکاری بنیاد شهید والدین ،همسران و فرزندان شهدای مدافع حرم این شهرستان در قالب یک کاروان زیارتی به پابوس حرم حضرت علی بن موسی الرضا( ع) در مشهد مقدس مشرف شوند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر