کد خبر: 1071645
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۲
امام جمعه الیگودرز:
حجت الاسلام سرلک، با بیان اینکه مطالبه گری و آرمان خواهی دو انتظار از جنبش دانشجویی است، گفت: دانشجویان در این راستا باید واقع بین باشند.

به گزارش جوان از لرستان، حجت الاسلام«مهدی سرلک»، امروز(16آذر)، در برگزاری مراسم روز دانشجو در دانشگاه فرهنگیان الیگودرز اظهارداشت: مطالبه گری و آرمان خواهی دو انتظار اصلی مردم و رهبری از جنبش دانشجویی است.

امام جمعه الیگودرز افزود: در صورت تحقق مطالبه گری و آرمان خواهی از سوی دانشجویان شاهد جریان سازی سیاسی اجتماعی با محوریت جنبش دانشجویی خواهیم بود.

وی به بیان بایسته های جنبش دانشجویی پرداخت و عنوان کرد: این مهم شامل آرمان گرایی و مطالبه گری در تمامی منظومه انقلاب اسلامی، اهتمام‌ ویژه ‌به آرمان پیشرفت علمی و اقتصاد مقاومتی و واقع بینی در آرمان خواهی است.

حجت الاسلام سرلک خاطرنشان کرد: در زمینه مطالبه گری دانشجویان باید دقت لازم را داشته باشند و به عمق در مطالبه گری و ارزش گرایی توجه کنند.

وی در ادامه تأکید کرد: منظور از واقع بینی یعنی نگاه درست به همه ظرفیت های نظام و کشور داشتن و دانشجویان در مطالبات خود باید واقع بین  باشند.

امام جمعه الیگودرز با اشاره به اینکه در سال های اخیر و در راستای دلسرد کردن نسل جوان از سوی دشمنان و مغرضان، تلاش شده تا واقعیت های مثبت کشور کمتر مورد توجه قرار گیرد، گفت: اگر جنبش دانشجویی و همه افراد آرمان خواه واقع بینی را به معنای صحیح در نظر بگیرند، هیچ گاه احساس بن بست، نا امیدی و دلسردی نمی کنند و نمی توان آنها را به شعار زدگی متهم کرد.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار