کد خبر: 1069749
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۹
مدیرکل آموزش و پرورش البرز خبرداد
مدیرکل آموزش و پرورش البرز گفت: امتحانات مدارس دوره اول و دوم متوسطه در نوبت اول سال تحصیلی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ در این استان به صورت حضوری برگزار می‌شود.

سالار قاسمی اظهار کرد: امتحانات مدارس دوره اول و دوم متوسطه در نوبت اول سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ به صورت حضوری برگزار می‌شود و دانش آموزان موظف به رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای شرکت در امتحانات دی ماه هستند.

وی با بیان اینکه دانش آموزانی که واکسن کرونا نمی‌زنند از شرکت در امتحانات نوبت اول سال تحصیلی ۱۰۴۱-۱۴۰۰ محروم نمی‌شوند، تصریح کرد: دانش آموزان در صورت واکسن نزدن باید هر سه روز یکبار تست سلامت دهند تا امکان شرکت در امتحانات حضوری را داشته باشند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز با اشاره به تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر ضرورت حضوری شدن تدریجی مدارس در سال تحصیلی جاری، خاطرنشان کرد: علاوه بر واکسیناسیون دانش آموزان، بازدید و نظارت بر کلیه مدارس و مراکز آموزشی در دستور کار بازرسان قرار گرفته است.

وی گفت: شرکت درآموزش حضوری برای دانش آموزان اجباری نیست و دانش آموزان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و رضایت والدین می‌توانند درکلاس های درس حاضر شوند.
قاسمی متذکر شد: آموزش حضوری مدارس البرز بر حسب وضعیت مدرسه از نظر فضای آموزشی و سایر زیرساخت‌ها که مطابق با پروتکل‌های بهداشتی باشد و از سوی شورای مدرسه مورد تصمیم گیری و برنامه ریزی قرار می‌گیرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار