کد خبر: 1069616
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۳
استاندار تهران :
گفت :شهرستان اسلامشهر نیازمند کار فوق العاده و جهادی برای تعالی و پیشرفت است.
بهاره عشقی صابر

محسن منصوری  استاندار تهران ، در آیین تکریم و معارفه فرماندار اسلامشهر که در محل سالن اجتماعات با حضور شخصیتها سیاسی وفرهنگی و مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد،اظهارکرد:شهرستان اسلامشهر،برای رشد،توسعه، پیشرفت وتعالی  نیازمند کار فوق العاده و جهادی ،پرحجم و شبانه روزی است.
منصوری بااشاره به اقدامات انجام شده،افزود:در کنار تمام نقدهایی که به عملکرد دولت قبل  وجود دارد و در دولت های بعدی هم  شاید برای ما باشد،تمام تعهدات دولت  و مسئولین قبلی در سطح شهرستان اسلامشهر  باید ادامه داشته و عملی شود،اگر تصویر حال اسلامشهر را با سالیان گذشته مقایسه کنیم به خوبی متوجه می‌شویم که در این شهرستان با تمام اقدامات انجام شده ،منطقه در حال رشد و تعالی است.
وی با بیان اینکه برای انتخاب فرمانداران در استان تهران شاخص‌ها و معیارهای خاصی داشتیم، تاکید کرد: ما با وسواسی که در انتخاب فرماندار اسلامشهر داشتیم، از بین ۳۰ نفر که شخصاً با آنها مصاحبه کردم و تیم متخصصان و کارشناسی با آنها گفتگو کردند، در نهایت به انتخاب یک جوان انقلابی و بومی در منطقه رسیدیم که می تواند زمینه رشد و تعالی این شهرستان را فراهم آورد.
استاندار تهران با تاکید بر حفظ احترام مردم و مردم دار بودن فرمانداران، گفت: امروز بیش از همه چیز به مردم داری و مدارا کردن با مردم نیازمندیم، ما مکلفیم به حضور در بین مردم و تعامل با آنان ،درب اتاقمان باید به روی مردم باز باشد و پیگیر مطالبات و امور آنها باشیم و با سعه صدر و صبوری این مسیر را پیش ببریم.
وی با تأکید بر اینکه از فرماندار توقع کار مومنانه داریم، ادامه داد: کار مومنانه کاری متفاوت با کار اداری است، اخلاص، قوی بودن جنبه توحیدی کار، ایستادن پای کار اصولی و حق، کار توأم با ایمان و اخلاص ارزش کار چندین برابر برکت پیدا می‌کند و مردم این برکت را خواهند دید.
نماینده عالی دولت در استان تهران افزود: از این اجماع نخبگانی که برای حضور فرماندار جدید شهرستان اسلامشهر به وجود آمده، باید به فرصتی برای خدمت بیشتر به مردم تبدیل شود، اساساً معتقدم فرماندار بومی ظرفیت‌های شهرستان را می‌شناسد و می‌تواند از این ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها در راستای رشد و توسعه و پیشرفت منطقه استفاده کند ،باید ظرفیت های مردمی و نخبگان در خدمت رشد شهرستان باشد.
وی با تاکید بر اینکه یکی از شاخصه های ما در انتخاب فرمانداران جوان بودن است، تصریح کرد: جوان مظهر تحرک و پویایی است و از فرماندار توقع جوان سازی در بدنه اجرایی دولت در شهرستان را داریم ،ویژگی مدیریتی ما در استان تهران باید کاملا برگرفته از فرهنگ بسیج که همان کار شبانه روزی و اتحاد مردم برای حل مشکل است، باشد.
منصوری ادامه داد: شهرستان اسلامشهر فرزندان پر ظرفیت و پتانسیل های بالقوه و نخبگانی دارد که باید این ظرفیت‌ها به خدمت در آینده ،چرا که هر یک از این ظرفیت ها و افراد سرمایه‌های هستند که بیش از چندین اداره و دستگاه کار می‌کنند، باید از ظرفیت‌های مردمی گروه های بسیجی، خیریه ها و حسینیه ها در عرصه‌های مختلف به کارگیری شود،اگر بدنه عمومی جامعه حرکت کند ،ما در انجام امور توفیق خواهیم داشت ،در این زمینه وجود دستگاه‌های اداری لازم است ولی کافی نیست.
وی با اشاره به اینکه اولویت فعالیت‌ها در شهرستان اسلامشهر باید در حوزه فرهنگ باشد، اذعان کرد: اسلامشهر را باید متناسب با ظرفیت‌ها ببینیم، رشد جمعیت در این شهرستان چشمگیر است ،باید خودمان را با رشد جمعیت آماده و همراه کنیم و با برنامه‌ریزی اصولی و دقیق با مسائل روبرو شویم و به مردم قولی ندهیم که توان انجام و عمل به آن را نداشته باشیم، باید پیگیر کارها باشیم، کارهای نیمه‌تمام در سطح این شهرستان بسیار و کار نکرده هم در این منطقه زیاد است .
استاندار تهران با بیان اینکه در کنار همه نقدهایی که گاها به دولت قبل وارد است، نباید وقت روی آن بگذاریم، خاطرنشان کرد: تمام تعهدات دولت قبل، تعهدات دولت ما است، مردم مسئول نمی شناسند و باید قول مسئولین قبلی تا انتها پیگیری شود، به ویژه در حوزه عمرانی باید تا اتمام پروژه ها پیگیری‌ها صورت گیرد.
در پایان این مراسم ضمن تقدیر از مسعود مرسلپور فرماندار سابق اسلامشهر، با ابلاغ حکم استاندار توسط پدر فرماندار ،جدید حسین حبیبی به عنوان فرماندار شهرستان اسلامشهر معرفی و منصوب شد.
حسین حبیبی از نیروهای انقلابی، جوان و بومی شهرستان اسلامشهر است که پیش از این مسئولیت، فرماندهی سپاه شهرستان قدس را بر عهده داشت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر