کد خبر: 1069343
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۶
معاون مبارزه با سرقت وسایل نقلیه پلیس آگاهی تهران بزرگ از انهدام باند ۸ نفره که موتورسیکلت‌ها را از مقابل پاساژ‌ها و مراکز تجاری سرقت می‌کردند، خبر داد.

سرویس اجتماعی جوان آنلاین: سرهنگ کارآگاه احمد نجفی گفت: با شکایت مرد جوانی در خصوص سرقت موتورسیکلت اش در مقابل پاساژی در تهران، تحقیقات از سوی کارآگاهان اداره هفتم پلیس آگاهی پایتخت آغاز شد.

وی عنوان کرد: در نخستین گام کارآگاهان با تحقیقات محلی موفق شدند تصویر ۲ مرد جوان را که موتور سیکلت را سرقت کرده بودند به دست آوردند.

معاون مبارزه با سرقت وسایل نقلیه پلیس آگاهی تهران افزود: در حالی که بررسی‌ها برای شناسایی متهمان ادامه داشت، کارآگاهان با شکایت‌های مشابه دیگری مواجه شدند. سرقت‌های سریالی موتورسیکلت که با بازبینی تصویر دوربین‌های مدار بسته اطراف محل سرقت‌ها، مشخص شد تمامی آن‌ها از سوی افراد یک باند صورت گرفته است.

نجفی اضافه کرد: در ادامه بررسی‌ها مشخص شد ۸ مرد جوان که سوابق متعدد سرقت در پرونده خود دارند، باندی تشکیل داده و موتورسیکلت‌ها را از مقابل پاساژ‌ها و مراکز تفریحی به سرقت می‌برند. با شناسایی هویت متهمان، کارآگاهان اداره هفتم پلیس آگاهی پایتخت در عملیاتی ویژه ۸ متهم را بازداشت کردند.

نجفی گفت: کارآگاهان در ادامه تحقیقات موفق به کشف ۳۹ دستگاه انواع موتورسیکلت ان اس و آپاچی سرقت از مخفیگاه تبهکاران شدند و متهمان اعتراف کردند که موتورسیکلت‌ها را از تهران سرقت و به شهر‌های اصفهان، بندرعباس، قزوین، غرب تهران به فروش می‌رساندند و تا کنون ۲۲ شاکی شناسایی شده است.

به گفته این مقام انتظامی، تحقیقات برای شناسایی سایر مال باختگان ادامه دارد.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار