کد خبر: 1067420
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۹
امام جمعه الیگودرز:
حجت الاسلام سرلک، نوجوانان انقلابی امروز را ثمره خون شهدا خواند و گفت: نسل امروز غیرت دینی و ملی را از شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس به ارث برده اند.

حجت الاسلام «مهدی سرلک»، به خبرنگار جوان از لرستان گفت: امروز دانش آموزان ما و رویش های انقلاب اسلامی و همین نوجوانان دهه هشتادی ظرفیتی به مراتب بالاتر از نوجوانان اوایل انقلاب و دوران دفاع مقدس دارند.

امام جمعه الیگودرز بیان کرد: نوجوانان انقلابی امروز حاصل خون پاک شهدا هستند و ایثار و معرفت و غیرت دینی و ملی را از شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس به ارث برده اند.

وی با بیان ایکه نوجوانان افسران جنگ نرم در دفاع از ارزش ها و مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن هستند، خاطرنشان کرد: باید به آنها اعتماد کنیم و زمینه حضور آنان در عرصه های فرهنگی و اجتماعی را فراهم کنیم.

حجت الاسلام سرلک با بیان اینکه جوانان و نوجوانان مؤمن و انقلابی، ثمره خون پاک شهیدان هستند، افزود: رویش های انقلاب اسلامی ما، خداجویی و حق طلبی را از حضرت علی اکبر(ع) و معرفت و بصیرت را از حضرت قاسم بن الحسن(ع) به ارث برده اند.

وی تصریح کرد: امروز نوجوانان مؤمن و با معرفت امید دل امام خامنه ای هستند و قطعا پرچم‌ انقلاب اسلامی به دست آنها به قله مقصود خواهد رسید.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار